Persbericht - Campagne Jobbird vanaf woensdag op TV De nieuwe campagne van Jobbird laat mensen op kantoor zien, die door hun collega’s op bureaustoelen het kantoor worden uitgereden…
De nieuwe campagne van Jobbird laat mensen op kantoor zien, die door hun collega’s op bureaustoelen het kantoor worden uitgereden…
Jan-Peter Cruiming, oprichter van Jobbird: “We zien dat veel mensen te lang in hun functie blijven zitten, vaak uit angst voor het onbekende of omdat ze denken dat het vinden van een nieuwe baan ingewikkeld is. Met deze campagne willen we laten zien dat je via de site en app van Jobbird op zeer eenvoudige wijze een nieuwe baan kunt vinden.”
“De werkloosheid is momenteel ongekend laag, en er zijn veel openstaande vacatures. Dus dit is het moment om van baan te veranderen.”
“Naast het feit dat het voor je ontwikkeling goed is om regelmatig van baan te veranderen, zie je ook dat mensen er bij verandering van baan vaak 5-10% op vooruit gaan qua salaris, dus dat loont de moeite!”
Vanaf komende week start de nieuwe campagne van Jobbird op alle zenders van Branddeli:
24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike, TLC en VICELAND.
Over Jobbird:
Jobbird is de grootste vacaturebank van Nederland met circa 140.000 openstaande vacatures van ca 70.000 (Nederlandse) bedrijven. Jobbird is onderscheidend doordat bedrijven hun vacatures gratis kunnen plaatsen, terwijl daar bij sites als Monster of Vacaturebank voor betaald moet worden. Jobbird is opgericht door serie ondernemer Jan-Peter Cruiming, oprichter van oa Nationale Vacaturebank, Holidot.com, Studenten.nl en Jobbird.com