Persbericht - Nijmegen – Vanaf vandaag gaat online marketing bureau Isatis Online Results door het leven als Tomahawk Digital Marketing. Het bedrijf staat bij klanten bekend als het bureau dat e-commerce inzichtelijk maakt. Tomahawk is gespecialiseerd in online marketing en richt zich hierbij op de groei van webshops in binnen- en buitenland. De naamsverandering gaat gepaard met een nieuwe huisstijl en website, waarmee de rebranding compleet is.
Tomahawk, voorheen Isatis Online Results, is opgericht vanuit een passie en overtuiging om online marketing transparant te maken. De naam was destijds ondergeschikt aan die passie. “Vijf jaar geleden hebben we gewoon een naam bedacht en zijn we begonnen als onderdeel van de Isatis Group”, aldus directeur Roel Linssen. Met een uitgebreid klantenportfolio en een vernieuwde focus op crossborder online marketing, is het nu tijd voor de volgende stap voor Roel Linssen en zijn team.
“Gaandeweg hebben we ontdekt wie we zijn en waar we toegevoegde waarde hebben. Dit hebben we vertaald naar een aantal kernwaarden. Onze mensen zijn vaardig, eerlijk en hebben lef. De naam Tomahawk draagt dit én heeft een internationaal karakter.”
Tomahawk blijft onderdeel van het Nijmeegse Isatis Group. De nieuwe naam verandert hier niets aan. Ook voor klanten blijft alles hetzelfde, “We zijn hetzelfde team, leveren dezelfde diensten en natuurlijk dezelfde goede resultaten!”