Intershop nieuwe hoofdsponsor van Ecommercerun

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:49

Persbericht - Het succesvolle hardloopevent Ecommercerun heeft een nieuwe hoofdsponsor. Voor de zevende editie heeft het Intershop aangetrokken om ervoor te zorgen dat het de deelnemers van dit ecommerce-evenement aan niks ontbreekt. De Ecommercerun vindt dit jaar plaats op zondag 21 oktober.

De Ecommercerun werd in 2012 opgericht door Dirkjan Vis, eigenaar van Ecommerce News Nederland. Hij ontdekte dat er in de online retail aardig wat mensen zijn die hardlopen, maar dat er nog steeds geen officieel event was waarbij hardlopen en ecommerce samenkomen.

Nieuwe editie, nieuwe hoofdsponsor
Sindsdien werd het event elk jaar georganiseerd en ook dit jaar is het weer mogelijk om met tal van andere sportievelingen uit de online retail te hardlopen. Nieuw aan het evenement is dat Intershop de hoofdsponsor is.

Intershop is geen onbekende in de ecommerce-wereld. Al meer dan 25 jaar speelt het bedrijf met haar webwinkelsoftware in op de steeds maar veranderende wensen van de eindgebruiker. Intershop biedt complete b2b-systemen met complexe koppelingen aan grote internationale retailers, maar bedient net zo goed innovatieve b2c-spelers en supermarkten.

Geholpen door Thuisbezorgd en Picqer
Als hoofdsponsor zorgt Intershop ervoor dat het de deelnemers op de dag dat ze moeten presteren aan niks zal ontbreken. Intershop wordt hierbij geholpen door Thuisbezorgd, die traditiegetrouw de lunch voor alle deelnemers verzorgt, en locatie-sponsor Picqer.

Bekende namen rennen mee
Afgezien van een goede lunch en voldoende drinken wordt er op zondag 21 oktober ook gezorgd voor een stevige warming-up en inspirerende peptalk, zodat elke deelnemer de 6 of 10 kilometer kan uitlopen. In voorgaande edities waren onder andere Mark Tuitert, Leontien Zijlaard-van Moorsel en zelfs Dries Roelvink van de partij. Ook hebben de afgelopen jaren onder meer de CEO van Thuisbezorgd en de baas van PayPal Benelux meegerend. Welke bekende naam er dit jaar meedoet is nog een verrassing.

Inschrijven voor Ecommercerun
Iedereen die actief is in de ecommerce en het fijn vindt om uitgedaagd te worden en tegelijkertijd een leuke middag te hebben vol netwerkmogelijkheden, kan zich inschrijven voor de Ecommercerun. Voor retailers en oud-deelnemers is deelname gratis.