Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Instant Magazine stelt Martijn Terpstra aan als VP Sales EMEA

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:13

Persbericht - Martijn Terpstra (32) is gestart als Vice President of Sales voor de markten van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (VP Sales EMEA) bij Instant Magazine. De komst van Terpstra sluit aan bij de ambitie van het bedrijf om het team verder uit te breiden en door te groeien tot wereldleider op het gebied van contentmarketing.

Internationale ervaring

Terpstra heeft de afgelopen 10 jaar verschillende commerciële managementfuncties bij meerdere, soortgelijke Software as a Service (SaaS) organisaties bekleed. De afgelopen 4 jaar heeft hij zich als Head of Sales EMEA en VP Business Development North America bij inSided gericht op internationale groei.

Product/market fit

In zijn rol als VP Sales EMEA bij Instant Magazine gaat Terpstra zich richten op expansie van het interactieve contentmarketing platform binnen bestaande accounts, het betreden van nieuwe markten en het verder professionaliseren van de groeistrategie.

“De product/market fit van Instant Magazine spreekt mij erg aan”, stelt Martijn Terpstra. “De afgelopen jaren is Instant Magazine sterk gegroeid, met een prachtig klantenportfolio en veel bedrijven die ons proactief benaderen. Dit geeft aan dat steeds meer bedrijven hun communicatiemiddelen digitaliseren en de statische pdf’s inruilen voor ons interactieve platform, waarbij de content op elk apparaat goed te lezen is. Ik kijk ernaar uit om samen met het ambitieuze team de indrukwekkende lijst aan klanten verder uit te breiden en de internationale groei te accelereren. Te beginnen met de verdere uitbreiding binnen het Verenigd Koninkrijk en de DACH-regio.”

Professionele en culturele fit

Daan Reijnders, oprichter en ceo van Instant Magazine: “Wij zijn erg blij met de aanstelling van Martijn. In zijn vorige managementfuncties heeft Martijn al veel leidinggevende ervaring opgedaan en weet hij als geen ander hoe wij nieuwe internationale markten moeten betreden. Daarnaast is zijn data-driven aanpak nu al erg waardevol gebleken. Wij willen de nieuwe internationale standaard worden op het gebied van contentmarketing. De professionele en culturele fit van Martijn met de rest van het team zorgen ervoor dat ik ervan overtuigd ben dat we onze groeiambities zullen realiseren.”