Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe Droppery productensynchronisatie en internationale uitbreiding naadloos integreert in de supply chain

Laatst bijgewerkt: 21-05-2024 13:44:10

Persbericht -

Droppery zorgt voor een naadloze integratie van productensynchronisatie, real-time voorraadbeheer en geautomatiseerde orderverwerking. Daarnaast stelt de oplossing groothandels, leveranciers en merken in staat om een nieuw wederverkoopkanaal te activeren. Binnen Droppery is het essentieel dat leveranciers en merken altijd de autonomie hebben om te kiezen met wie ze willen samenwerken.

Daarnaast biedt Droppery ook meerdere logistieke oplossingen, zodat leveranciers hun manier van werken niet hoeven te veranderen, terwijl ze kunnen profiteren van thuisbezorging.

Droppery optimaliseert voortdurend de Direct-to-Consumer (D2C) supply chain voor leveranciers en retailers in de meubelindustrie. Het in Amsterdam gevestigde bedrijf helpt leveranciers en retailers bij het opschalen door logistiek te vereenvoudigen en zo cross border verkoop te stimuleren.

Onlangs hebben ze weer een reeks nieuwe partners verwelkomd: de Zuiver Group, De Eekhoorn, Starfurn, Hudson Valley Lighting, Steinhauer, Eurofar, Theuns, Classic Collection, Sit Design, Cobra Art, RV Design, Modus Furniture, Pole to Pole, Unit14, Label51, Pot & Vaas, DTP Home, Umo Art, Stalux, Must Living, it’s About RoMi, Present Time en Light & Living.

Internationale Uitbreiding

Voor veel bedrijven kan het betreden van een onbekende markt een uitdaging zijn. Voor leveranciers die willen uitbreiden naar nieuwe regio’s, biedt Droppery een complete cross border service. Op deze manier streeft Droppery ernaar haar klanten te ondersteunen bij het bereiken van meer internationale klanten en het vergroten van hun grensoverschrijdende verkoop. Droppery is momenteel actief in 18 landen, maar heeft plannen om verder uit te breiden en meer samenwerkingen aan te gaan. “Ons doel is om in heel Europa te leveren, en we staan altijd open voor nieuwe logistieke partners die met ons willen groeien.”

Flexibiliteit voor Leveranciers en Retailers

Zelfs merken en leveranciers die niet zijn ingesteld op thuisleveringen, vinden een geschikte oplossing bij Droppery. Droppery streeft voortdurend naar efficiëntie door een of meer stappen in de supply chain over te slaan. Deze aanpak realiseert een duurzame orderverwerking. Specifiek voor deze groep biedt het bedrijf verschillende oplossingen:

  1. Leveranciers verzenden rechtstreeks naar de consument.

  2. Leveranciers sturen hun orderverzamelingen naar het magazijn van Droppery in Amsterdam. Droppery splitst de orders uit voor de retailer en verzendt deze rechtstreeks naar de consument.

  3. De leverancier zorgt dat het product klaar staat. Droppery haalt bestellingen op bij de leverancier en handelt de levering aan de eindklant af via een van haar logistieke partners.

Droppery zorgt dat de leverancier zijn interne processen niet hoeft aan te passen, maar kan wel profiteren van levering aan de consument.

Voor meer informatie over de diensten en hoe Droppery bedrijven helpt de supply chain te optimaliseren, neem contact op met Droppery