Persbericht - Hoe zorg jij met jouw bedrijf voor (snelle) groei? Tijdens het event The Next Step van Brand New Day werden twee manieren genoemd om hier invulling aan te geven: growth hacking en een onderscheidende klantbeleving. Sterker nog, weet je deze twee te combineren? Dan kan je op een goede manier invulling geven aan jouw groeimotor!
Groei door onderscheidende klantbeleving
Dat was een kleine maand geleden het thema van het klantevent van online pensioenbank Brand New Day. Een event op een fantastische locatie: het Spoorwegmuseum in Utrecht. Met drie inspirerende sprekers was het een geslaagde dag voor de aanwezige ondernemers. Bekijk hier de aftermovie.
Growth hacking: Maak jij hier al gebruik van?
Jean Bonnenfant trapte de dag af met een kijkje in de keuken van growth hacking. Een populair woord wat iedere start- en scale-up maar al te graag toepast. Growth hacking is het consequent uitvoeren van experimenten binnen de organisatie om te kijken wat het beste werkt. Grote organisaties doen iedere dag duizenden experimenten om tot het beste resultaat te komen. En het leuke? Ieder bedrijf kan hieraan beginnen, hoe groot je ook bent. En uitgetest ben je natuurlijk nooit!
Tevreden klanten of enthousiaste klanten zijn een groot verschil
Na deze opening was het de beurt aan Feike Cats, eigenaar van Houden van Klanten. Zoals zijn bedrijfsnaam al verklapt is Feike groot fan van enthousiaste klanten en daar vertelde hij dan ook vol enthousiasme over. Toch heeft hij een bijzondere visie op dit onderwerp, want hoe krijg je enthousiaste klanten in plaats van tevreden klanten? Dat doe je onder andere door jouw werknemers óók fan te maken van je eigen bedrijf. Wanneer zij fan zijn, slaat het enthousiasme over op klanten. En zo creëer je ambassadeurs, klanten die over je praten én aanbevelen.
NMBRS: Een praktijkverhaal dat blijft hangen
Ook kwam één van de klanten van Brand New Day aan het woord. In de namiddag legde Michiel Chevalier de connectie van Feike Cats’ inspirerende visie naar de praktijk. Hij heeft met zijn bedrijf NMBRS het principe van enthousiaste werknemers volledig doorgevoerd. Waardering voor je werknemers kwam hierbij als één van de belangrijkste onderdelen naar voren!
Klanten dagelijks positief verbazen
De host van de dag, Brand New Day, heeft zelf als missie om klanten te verbazen. Dit bereiken zij door iedere dag keihard te rennen voor klanten en een onderscheidende kantbeleving te bieden. Wil jij ook verbaasd worden? Scan de QR-code bovenaan deze pagina of klik hier.