Geen producten in je winkelwagen.

Een Virtual Assistant: het geheim van groei in tijden van Corona

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:31:09

Persbericht - Je voelt het, juist nu is de tijd om je business online duurzaam te laten groeien en de concurrentie zit niet stil. Daarom moet je eigenlijk actiever zijn op social media, zou je dat dat e-book moeten lanceren of wil je écht die e-mail funnel nu eens goed inregelen.

Van uitstellen naar aanpakken

Herken je dat? Elke keer schuif je het toch voor je uit. Terwijl je weet dat juist nu een blik naar voren belangrijk is. Investeren om te groeien!

Een Virtual Assistant (VA) helpt je het overzicht te bewaren. Als een Personal Assistant op afstand. Daarnaast zijn zij expert in online groei. Ze begeleiden het proces, automatiseren waar mogelijk en nemen het werk voor je uit handen.

In veel gevallen levert dat zelfs meer inkomsten op, dan dat het kost. Je kan slim inkomsten genereren met een Virtual Assistant. Bijvoorbeeld door de online zichtbaarheid van je bedrijf te vergroten, met leadgeneratie en content marketing.

Zo is het bouwen van infographics, online tests en rekentools een geweldige manier om interactie met klanten te krijgen, waarde toe te voegen aan je bestaande content en leads te genereren. Een VA kan de sleutel zijn om de juiste tools te vinden en hier gestructureerd aan te werken.

Een VA is een mooi groeimiddel voor ondernemers gebleken

Door slim uit te besteden en terugkerende taken te automatiseren, blijf je de concurrentie een stap voor.

Zo houdt bijvoorbeeld Centrum voor Vertrouwenspersonen Plus na het inschakelen van een Virtual Assistant nu duidelijk tijd en ruimte over om zich te richten op de door-ontwikkeling van de organisatie.

“…Hiermee brengt ze rust in de organisatie zodat wij tijd over hebben ons te richten op de grotere lijnen en de langere termijn.

Al een Virtual Assistant, vanaf €99 per maand

Vaak begint het starten met een VA met een persoonlijke intake om jouw behoeftes te bespreken en te kijken wat nodig is. Soms wordt vooraf al een inventarisatie gedaan van de werkzaamheden en wensen. Het blijft mensenwerk. Daarom is het goed om tijdens de kennismaking van beide kanten meteen een gevoel te krijgen of het een goede samenwerking kan worden.

Daarna wordt er op basis van het gesprek een plan gemaakt en gaat de VA op basis van een online actielijst aan de slag.

Bij Shift Office Support start je al met een VA vanaf €99 per maand.

Check hier of een Virtual Assistant een passende oplossing is.