Duurzame relatiegeschenken zijn de nieuwe trend

Laatst bijgewerkt: 11-04-2024 09:35:10

Persbericht - Voor iedereen geldt tegenwoordig dat we milieuvriendelijker moeten gaan leven en werken.

Dat geldt dus voor zowel bedrijven als particulieren. Daarom gaan steeds meer bedrijven duurzamer te werk. Minder printen, geen plastic koffiecups en duurzame verlichting  zijn kleine stappen in de goede richting. Als jouw bedrijf duurzaamheid echt hoog in het vaandel heeft staan, zou je ook eens moeten kijken naar duurzame relatiegeschenken. Er is echt van alles, van mokken tot pennen van Greengiving, allemaal gemaakt van milieuvriendelijke materialen zoals katoen, bamboe of biologisch afbreekbaar materiaal. Deze geschenken, ook wel eco-geschenken genoemd, kun je laten bedrukken met je bedrijfsnaam, slogan of logo.

Wat is nu het voordeel?

Duurzame relatiegeschenken zijn echt top voor je bedrijf! Ze zijn goed voor het milieu en dat vinden je klanten geweldig (goed voor je imago). Omdat eco-geschenken van duurzame materialen zijn gemaakt, is er goed nagedacht over hoe je ze opnieuw kunt gebruiken. Dat betekent minder CO2-uitstoot. Duurzaamheid is het doel bij deze geschenken en dat zou in lijn moeten liggen met jouw bedrijf.

Pennen bedrukken

Pennen zijn niet alleen top voor promotie, maar ook perfect als duurzaam cadeau. En natuurlijk gebruiken we ze dagelijks, dus ze zijn super handig. Een mooie set luxe pennen valt altijd in de smaak. Je kunt deze pennen bedrukken of graveren met je logo of een tekst. Vaak kun je ook de verpakking laten bedrukken. Kies bijvoorbeeld voor de kwaliteit pennen van Senator, die zien er niet alleen strak uit, maar gaan ook lang mee. Iedereen die zo’n mooie pen krijgt, zal er zeker lang plezier van hebben!

Bloemen of planten

Wil je een mooi en duurzaam cadeau geven dat past bij je bedrijf? Kies dan voor iets uit de natuur en verras je (potentiële) klanten met een uniek groen geschenk. Denk aan een klein boompje, een doe-het-zelf kweektuintje of een set voor planten in kurk. Een mix van zomerbloemen in groeipapier of zaadzakjes doet het ook altijd goed, perfect om te laten zien dat je uitkijkt naar een bloeiende samenwerking! Je kunt al deze producten laten bedrukken met je logo, tekst of een speciaal ontwerp, waardoor het cadeau nog persoonlijker wordt.

Bloembollen

Wat dacht je van bloembollen als relatiegeschenk? Deze cadeautjes zijn perfect om je bedrijf op een milieuvriendelijke manier te promoten. Er is een ruime keuze aan bloembollen en die kun je prachtig laten verpakken in een mooi doosje of zakje. Je kunt zelfs bloempotjes laten bedrukken met je logo of een tekst. Deze potjes komen met een turftablet en zaden voor bloemen of kruiden, zodat je relaties makkelijk zelf aan de slag kunnen. Ben jij momenteel op zoek naar een relatiegeschenk? Denk dan eens aan een duurzaam geschenk en wees creatief!