Geen producten in je winkelwagen.

Dit is de beste zakelijke telefoon van 2021!

Laatst bijgewerkt: 02-10-2021 14:00:06

Persbericht - Wanneer je opzoek bent naar een zakelijke telefoon heb je vaak andere wensen dan bij je persoonlijke telefoon. Zo is het voor veel mensen vaak belangrijk dat het een snelle, gebruiksvriendelijke en goed beveiligde telefoon is. Gelukkig heeft Samsung dit jaar verschillende nieuwe smartphones uitgebracht, waaronder de Samsung Galaxy S21 Ultra. Deze smartphone beschikt over ontzettend handige features en wordt door veel mensen beschreven als de meest geschikte telefoon voor zakelijk gebruik in 2021. Wil je weten waarom? Lees dan verder!

Knox beveiligingsplatform
Een van de belangrijkste aspecten van een Samsung toestel is het Knox beveiligingsplatform. Met dit mobiele beveiligingssysteem zorg je ervoor dat zakelijke applicaties en gegevens uitstekend beveiligd worden. Daarnaast is het ook mogelijk om deze zakelijke gegevens te scheiden van je privé toepassingen, waardoor alles erg overzichtelijk blijft. Wanneer je zakelijke gegevens wilt beveiligen met Knox plaats je deze gegevens in een zogenaamde container. Binnen deze container gelden strikte beveiligingsregels voor het gebruik van applicaties en de opslag van gegevens. Daarnaast hebben alle applicaties en toepassingen die buiten deze container staan weinig tot geen toegang tot de data in de container. Ook is alle data in de container is beschermd voor phishing en malware aanvallen. Op deze manier zorgt het Knox Beveiligingsplatform van Samsung ervoor dat wanneer je Samsung Galaxy S21 Ultra gestolen of gehackt wordt de hackers en dieven nergens bij kunnen.

Uitstekende batterijcapaciteit
Niet geheel onbelangrijk voor een zakelijke telefoon: de batterijprestaties. Je wilt natuurlijk niet dat je telefoon na een paar uur alweer opgeladen moet worden. De Samsung Galaxy S21 Ultra is voorzien van een grotere, krachtigere batterij dan al zijn voorgangers. De 5000 mAh batterij zorgt ervoor dat je gemakkelijk een dag doorkomt, ook wanneer je uren aantekeningen maakt of aan het bellen bent. Wanneer je het toestel een dagje wat minder gebruikt gaat de batterij zonder problemen twee dagen mee. Als je de telefoon wel moet opladen kan dat draadloos of met een snellader. Hierdoor is de batterij in een mum van tijd weer helemaal vol, waardoor je niet lang hoeft te wachten.

Snel, sneller, snelst
Even snel bellen, een mail versturen of aantekeningen maken. Kortom, het is niet handig wanneer een zakelijke telefoon langzaam is. De Samsung Galaxy S21 Ultra heeft gelukkig ontzettend goede prestaties op het gebied van snelheid. De Exynos 2100 chip zorgt ervoor dat de smartphone razendsnel opstart en direct reageert wanneer jij iets aantikt. Deze chip zorgt er ook voor dat je niet snel last zult hebben van haperingen of vastlopers. Niks is natuurlijk vervelender dan wanneer je telefoon tijdens een meeting niet meewerkt. Zelfs het ontgrendelen van dit toestel gaat ontzettend snel met de vingerafdrukscanner die onder het scherm zit. Doordat de scanner geluidsgolven en trillingen uit het scherm oppakt is hij in staat om je vingerafdruk sneller te lezen.

Ook refurbished verkrijgbaar
Vaak gaan nieuwe modellen van Samsung gepaard met een flink prijskaartje. Bij de Samsung Galaxy S21 Ultra is dit uiteraard niet veel anders, want deze telefoon kost nieuw minimaal €1.349. Gelukkig heb je tegenwoordig verschillende alternatieven wanneer je dit te veel geld vindt. Een van deze alternatieven is een refurbished Samsung Galaxy S21 Ultra. Veel refurbished leveranciers bieden refurbished Samsung telefoons aan voor een aantrekkelijke prijs. Bij refurbished.nl, een webwinkel voor refurbished elektronica, krijg je ook nog een 3 jaar garantie op hun gehele assortiment. Zij koppelen verschillende product condities aan hun smartphones, zodat klanten precies weten hoe de telefoon die ze bestellen eruit ziet. Hierdoor ben je verzekerd van een veilige, goedkope en kwalitatief goede aankoop.