Digitaal transformeren? Start met Het Wiel van Digitale Transformatie

Laatst bijgewerkt: 17-09-2021 10:31:10

Persbericht - Utrecht, 9 september 2021 – Mobilee lanceert het e-book ‘Het kan wél: De weg naar digitale transformatie’ als handvat voor overheden en bedrijven die hun digitale transformatie willen versnellen. In het e-book staan de zes essentiële aspecten van digitale transformatie omschreven. Het e-book is ontstaan door de jarenlange ervaring van de consultants van Mobilee management & advies gecombineerd met een uitgebreid brononderzoek en wetenschappelijke publicaties.

Technologische ontwikkelingen gaan razendsnel en de verwachtingen van burgers, patiënten en klanten groeien steeds meer. Om deze bedreigingen af te wenden en mogelijkheden te benutten is het belang van digitaal transformeren voor organisaties groot. Het e-book gaat verder in op de mogelijkheden van digitaal transformeren. Hiervoor wordt het ontstaan, de laatste ontwikkelingen en de zes aspecten binnen digitaal transformeren uitgebreid behandeld. Het e-book is gratis te downloaden via de website van Mobilee.

Het Wiel van Digitale Transformatie

In het e-book worden zes aspecten voor een succesvolle digitale transformatie onderkent en gevisualiseerd in het Wiel van Digitale Transformatie. Deze zes aspecten zijn ook meteen de expertisegebieden van Mobilee en staan niet op zichzelf maar vormen samen een geheel. Het Wiel van Digitale Transformatie werkt als een framework, waarmee organisaties de vertaling kunnen maken van de (technologische) ontwikkelingen naar wat er nodig of gewenst is in elk aspect van het wiel. Op die manier draagt het geheel bij aan een succesvolle digitale transformatie.

“Digitale transformatie is geen makkelijke opgave. Organisaties die zich snel kunnen aanpassen aan de veranderde omgeving en effectief gebruik maken van (nieuwe) technologieën zijn de winnaars van morgen. Het is geen gemakkelijke opgave maar het kan dus wél!”

Radiocampagne

In de maand september is de campagne ‘Slimmer, efficiënter én klantvriendelijker digitaal transformeren? Het kan wél met de consultants van Mobilee, nummer 1 organisatieadviesbureau volgens MT 1000’ te horen en te zien op nieuwsradio BNR en digitaal platform FD.

Meer informatie over het e-book of onze dienstverlening? Kijk op www.mobilee.nl.