Deze startup laat bedrijven stoppen met het maken van pdf’s

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:23:27

Persbericht - Instant Magazine’s nieuwe Drag & Drop-editor stelt marketingcommunicatie professionals in staat om ouderwetse pdf’s achterwege te laten in ruil voor volledig responsive communicatiemiddelen die zowel interactief als meetbaar zijn.

Over de afgelopen 3 jaar heeft Instant Magazine zich ontpopt als een grote internationale speler op de markt door zich te vestigen als een belangrijke tool voor marketing- & sales afdelingen binnen grote merken zoals Disney, PwC, KPMG, Philips, Volvo en aansprekende bureaus zoals Williams Lea Tag en DDB.

Het cloud-based platform maakt het voor iedereen met content mogelijk om prachtige, interactieve publicaties te maken die voelen als native apps, maar gebouwd zijn in HTML5 en daardoor in iedere moderne webbrowser goed werken.

“Het mooie aan onze tool is dat marketeers en communicatieprofessionals volledig de controle hebben over het creatieve proces van hun verschillende uitingen, zonder daarvoor afhankelijk te zijn van design of development teams,” zegt Daan Reijnders, CEO en medeoprichter van Instant Magazine.

Het wordt steeds gebruikelijker dat bedrijven jaarverslagen of bedrijfsbrochures in dit nieuwe, interactieve formaat publiceren – en Instant Magazine hoopt daarin de nieuwe standaard te worden. Het voordeel ten opzichte van pdf’s, die niet meeschalen o.b.v. schermgrootte, is dat Instant Magazines responsive zijn waardoor ze er op elk device perfect uitzien, bijgewerkt kunnen worden na het publiceren en toegang geven tot gedetailleerde statistieken over leesgedrag.

Met de lancering van de nieuwe, ReactJS-powered, Drag & Drop-editor, wordt Instant Magazine nog flexibeler en gebruiksvriendelijker. Marcom-professionals worden hiermee bevrijd van ouderwetse software & onhandige pdf’s en kunnen zonder hulp hoogwaardige interactieve sales- en marketing communicatiemiddelen maken.

“Ons doel met de Drag & Drop-editor is tweeledig: om het voor marketing- en communicatieprofessionals nog gemakkelijker te maken om geweldige content te creëren, en ook om designers en creatieve bureaus die onze tool gebruiken nog grotere creatieve vrijheid te geven,” zegt Reijnders.

Meer weten? Lees alles over de nieuwe Drag & Drop-editor in deze speciale publicatie, gepresenteerd in een Instant Magazine.

Voor verdere vragen: [email protected]