Daniel Schafrat gestart als VP Product & Solutions bij Instant Magazine

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:24:55

Persbericht - Amsterdam, 12 december 2018 - Instant Magazine heeft Daniel Schafrat (31) aangesteld als Vice President (VP) of Product & Solutions. Schafrat zal als onderdeel van het managementteam de verantwoordelijkheid dragen voor het doorontwikkelen van het platform, om te voldoen aan de groeiende vraag vanuit de markt.

Internationale standaard voor interactieve content
De aanstelling van Schafrat is in lijn met de ambitie van het bedrijf om door te groeien tot dé internationale standaard voor interactieve content. De afgelopen jaren heeft Schafrat als Global Head of Solutions een vergelijkbare rol bij Bynder, een Digital Asset Management-platform, bekleed en leiding gegeven aan een internationaal team. Daarnaast is hij werkzaam geweest als Partner manager.

Productstrategie
In zijn rol als VP of Product & Solutions is Schafrat eindverantwoordelijk voor het interactieve contentmarketing platform van Instant Magazine. Als eerste zal hij de huidige productstrategie verder uitwerken en de propositie aanscherpen, zodat dit aan blijft sluiten bij de wensen van de Instant Magazine-gebruikers.

“Ik ben heel enthousiast om aan de slag te gaan”, stelt Schafrat. “Mijn brede achtergrond in propositiemanagement en uitbouwen van het SaaS product is een goede match met de uitdaging en stap die Instant Magazine nu wilt zetten. We hebben al een prachtig portfolio met 1250 klanten, met namen als PwC, Deloitte, Vivat en Atradius, daar kunnen we trots op zijn. De volgende stap die we moeten maken is het verder uitwerken en aanscherpen van de propositie, om de groei van afgelopen jaren door te zetten.”

Ervaring in SaaS-omgeving
Daan Reijnders, oprichter en ceo van Instant Magazine: “Wij zijn blij dat Daniel ons managementteam komt versterken. Met zijn internationale ervaring en strategische productmanagement skills, bekleedt Daniel een sleutelrol in het behalen van onze missie om de internationale standaard te worden voor interactieve content.”