Persbericht - Amersfoort, 8 november 2018 Klantcontactcenter ContactCare is gestart met het aanbieden van Telefoontrainingen. Met deze uitbreiding van haar dienstverlening wil de organisatie haar rol als expert in klantcontact verder gestalte geven. Tevens streeft ContactCare ernaar om hiermee de bereikbaarheid van Amersfoortse ondernemingen verder te vergroten.
ContactCare wil niet alleen de partner zijn voor organisaties die hun klantcontact willen uitbesteden. Zij wil er ook zijn voor organisaties die hun klantcontact bewust intern willen houden, maar baat hebben bij een training voor hun medewerkers.
Door het aanbieden van trainingen biedt ContactCare bedrijven de gelegenheid om de kennis en expertise van eigen klantenservice-medewerkers te professionaliseren, in house of op eigen locatie.
Eerder heeft ContactCare voor deze doelgroep de dienst Detachering geïntroduceerd, waarbij zij haar eigen kwalitatieve klantenservice-medewerkers tijdelijk inzetten op locatie bij de klant. De volgende stap om organisaties die hun klantenservice zelf in huis doen te helpen met ‘nog beter klantcontact’ is het aanbieden van de dienst Trainingen. Met deze dienst stelt ContactCare organisaties in staat om hun medewerkers de benodigde vaardigheden, kennis en kunde van persoonlijk klantcontact verder te ontwikkelen.