Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

ContactCare breidt dienstverlening uit met detachering

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:52

Persbericht - ContactCare B.V. start met het detacheren en outsourcen van gekwalificeerde en ervaren klantenservice medewerkers. De organisatie leidt gekwalificeerd personeel op, voldoet aan de NEN 4001.1 certificering en werkt volgens de ABU-beloningstabellen. Met deze dienstverlening breidt ContactCare de service uit en speelt daarmee direct in op een grote marktbehoefte. De marktbehoefte voor deze expertise is ontstaan omdat de verschuiving van het bezoek aan de fysieke winkel naar de webshop met zich meebrengt dat professioneel klantcontact zorgt voor onderscheiding.

ContactCare Academy
ContactCare garandeert getraind klantenservice personeel dankzij de ContactCare Academy, die zowel in- als outbound gesprekken kunnen voeren. Gedetacheerden die de ContactCare Academy hebben doorlopen zijn onder andere bedreven in het analyseren van de klantbehoefte en hebben kennis van diverse gesprekstechnieken. Bovendien worden tijdens de Academy verschillende gesprekssituaties gesimuleerd zodat de medewerker dit in de praktijk kan herkennen en hierop in kan inspelen. Daarnaast zijn de personen die de Academy doorlopen hebben vaardig omgaan met klantenservice-tools en multichannel klantcontact (telefoon, e-mail, chat).

MyCare en MyControl
Naast geschoold en ervaren personeel biedt ContactCare ook applicaties aan om professioneel klantcontact mogelijk te maken. Daarmee hebben organisaties kostbare informatie over het klantcontact in één helder dashboard.

MyCare biedt organisaties en het personeel de mogelijkheid om alle contactmomenten in te zien, te beluisteren en bovendien te beoordelen. Hiermee wordt het personeel rechtstreeks van feedback voorzien.

De intelligente real-time performance tool MyControl biedt een volledig dashboard die helpt bij de aansturing van de medewerkers. De tool maakt het voortdurend monitoren en optimaliseren van de kwaliteit van de contactmomenten mogelijk het maakt prestaties en resultaten voor iedere klantenservice medewerker inzichtelijk. MyControl herkent waar persoonlijke en individuele trainingen op maat nodig zijn die aansluiten bij de behoefte van de medewerker en het project. Organisaties hebben daardoor meer inzicht in de prestatie van de klantenservice medewerkers  zodat men efficiënt kan aansturen op de KPI’s. Dit maakt ook het inspelen op (toekomstige) trends mogelijk maakt.

Payrolling
Bovendien besteden organisaties met de Payroll Services van ContactCare de personeel- en loonadministratie uit. Daarmee neemt ContactCare de administratie van organisaties over en vinden alle urenregistraties en ook de uitbetaling plaats via ContactCare.

ContactCare
ContactCare, gevestigd in Amersfoort, is een klantcontactcenter dat zich richt op MKB’ers die ondersteuning zoeken bij het professioneel uitbesteden van het klantcontact. ContactCare onderscheidt zich naast transparantie door persoonlijk en schaalbare concepten aan te bieden. In combinatie met de Multilingual dienstverlening, waarbij organisaties ook het internationaal klantcontact kunnen uitbesteden, biedt ContactCare een totaaloplossing in de verschuivende markt waarbij deskundig en adequaat klantcontact steeds belangrijker wordt. Voor meer informatie kijkt u op www.contactcare.nl.

Noot voor de redactie:
Voor redactionele informatie kunt u contact opnemen met de afdeling marketing, Bwerani Alvares, telefoon: 06-29731698 of e-mail: [email protected].