Camiel Baltussen wordt Commercial Director bij iO in Nederland

Laatst bijgewerkt: 20-04-2023 12:21:52

Persbericht - Baltussen neemt de commerciële leiding over de Nederlandse tak van iO

12 jaar ervaring bij iO

Na een aantal jaar ervaring in commerciële functies bij verschillende organisaties kwam Baltussen bij iO terecht als Head of Sales & Marketing op Campus Eindhoven. In 2021 werd hij Commercial Director en nu komt de volgende stap: hij neemt de commerciële leiding over de Nederlandse tak van iO.

Focus op betekenisvolle samenwerkingen

Als Commercial Director werkt Baltussen nauw samen met Country Director Maarten Voermans. Met een overvloed aan ervaring in de sector, een uitgebreid netwerk, en een sterk commercieel instinct is hij naar eigen zeggen enthousiast om aan deze nieuwe uitdaging binnen iO te beginnen.

“Onze ambitie is om de komende jaren stabiel door te bouwen aan onze leidende marktpositie in Nederland. Dat doen we door samen met onze klanten betekenisvolle samenwerkingen aan te gaan en sterke resultaten te halen,” vertelt Baltussen.

“Dit is een belangrijke stap in de evolutie van iO als blended agency. Met deze aanstelling brengen we onze lokaal verankerde campus-aanpak samen met de diepgaande kennis van onze experts. Zo kunnen we onze klanten in Nederland optimaal blijven bedienen,” vult Voermans aan.

Over iO

iO is een blended agency. Wij helpen klanten zoals Audi, Worldline, Brussels Airport, Efteling en Eneco om volledige merkervaringen van begin tot eind duurzaam vorm te geven en te verbeteren. Door de juiste expertise – strategie, creatie, technologie, marketing en data – slim te combineren, en actief samen te werken met onze klanten. Zo boeken we de digitale vooruitgang die klanten, gebruikers en mensen in deze tijden van een merk verwachten.

iO (voorheen Intracto Group) werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije.
​​​iodigital.com