Geen producten in je winkelwagen.

Buckaroo introduceert compleet vernieuwde Payment Plaza

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:31

Persbericht - De financiële cockpit van Buckaroo is uitermate geschikt voor ondernemingen die actief zijn binnen de e-commerce, m-commerce en/of te maken hebben met terugkerende betalingen. Met een team van UX designers en betaalexperts heeft het platform een geheel nieuw, nog gebruiksvriendelijker ontwerp gekregen. De nieuwe Plaza is vanaf 1 november 2016 beschikbaar.

Waarom een nieuwe Payment Plaza?
De (online) betaalmarkt is sterk in ontwikkeling. Naast het afhandelen van het betalingsverkeer worden er vanuit de ideale customer journey steeds meer aanvullende diensten gevraagd en aangeboden. Denk hierbij aan debiteurenbeheer, abonnementsdiensten, digitaal incassomachtigen en voucher- en walletoplossingen, die zowel de B2C als B2B markt bedienen. De ontwikkelingen binnen het (online) betalingsverkeer vragen om een flexibel, uitgebreid en gebruiksvriendelijk systeem.

Gebruiksgemak staat voorop

Het bouwen van een nieuwe omgeving met een maximale user experience is een vak apart. In samenwerking met een set van klanten is er de afgelopen maanden uitvoerig gebouwd en getest. Het eindresultaat? Een toekomstbestendige omgeving waarin klanten van Buckaroo volledig inzicht hebben in het betalingsverkeer voor hun onderneming en tevens de mogelijkheid biedt om hier direct acties aan te koppelen.

Wat is er anders?
Naast het nieuwe responsive design bevat de Payment Plaza:

• een nieuwe en overzichtelijke (intuïtieve) navigatie structuur;
  • een management dashboard met de belangrijkste KPI’s en trends;
  • de vernieuwde Credit Management oplossing voor het klantvriendelijker innen van facturen, met daarin:
    ✓ de template editor voor het gemakkelijk opmaken en versturen van een paylink via e-mail, sms en brief (inclusief QR code);
    ✓ flexibel in te stellen behandelplannen per debiteuren groep;
    ✓overzichtelijke Credit Management rapportages.
  • de voucher- en wallet oplossing voor optimale klantbinding met de mogelijkheid tot:
    ✓ het genereren van nieuwe vouchers;
    ✓ het inrichten van een wallet toepassing.
  • een opzet voor het eenvoudig verwerken van transacties in andere valuta;
  • een multi language omgeving.