Persbericht - De financiële cockpit van Buckaroo is uitermate geschikt voor ondernemingen die actief zijn binnen de e-commerce, m-commerce en/of te maken hebben met terugkerende betalingen. Met een team van UX designers en betaalexperts heeft het platform een geheel nieuw, nog gebruiksvriendelijker ontwerp gekregen. De nieuwe Plaza is vanaf 1 november 2016 beschikbaar.
Waarom een nieuwe Payment Plaza?
De (online) betaalmarkt is sterk in ontwikkeling. Naast het afhandelen van het betalingsverkeer worden er vanuit de ideale customer journey steeds meer aanvullende diensten gevraagd en aangeboden. Denk hierbij aan debiteurenbeheer, abonnementsdiensten, digitaal incassomachtigen en voucher- en walletoplossingen, die zowel de B2C als B2B markt bedienen. De ontwikkelingen binnen het (online) betalingsverkeer vragen om een flexibel, uitgebreid en gebruiksvriendelijk systeem.
Gebruiksgemak staat voorop
Het bouwen van een nieuwe omgeving met een maximale user experience is een vak apart. In samenwerking met een set van klanten is er de afgelopen maanden uitvoerig gebouwd en getest. Het eindresultaat? Een toekomstbestendige omgeving waarin klanten van Buckaroo volledig inzicht hebben in het betalingsverkeer voor hun onderneming en tevens de mogelijkheid biedt om hier direct acties aan te koppelen.
Wat is er anders?
Naast het nieuwe responsive design bevat de Payment Plaza: