Persbericht - BrightPensioen, de challenger op de pensioenmarkt voor ZZP’ers, DGA’s en vernieuwende werkgevers, wordt sinds deze maand bij ‘het grote publiek’ onder de aandacht gebracht via een reclamecampagne op TV. Onder de titel ‘De toekomst is Bright’ maken drie gestileerde commercials duidelijk waarom BrightPensioen uniek is.
Andere aanbieders rekenen een percentage over je vermogen als vergoeding. Dus naarmate dat vermogen groeit, ga je steeds meer betalen. Bij Bright hanteren we een vast lidmaatschapsbedrag waardoor je als klant uiteindelijk meer pensioen overhoudt. Klik hier voor de video.
Deze video vertelt dat je bij Bright individueel pensioen opbouwt. Wel beleggen we samen, wordt elke deelnemer mede-eigenaar en deelt iedereen mee in de winst. Zo bepalen we gezamenlijk de koers van Bright. Klik hier voor de video.
Deze video legt uit dat bij Bright je geld volledig duurzaam en tegen kostprijs belegd wordt. Klik hier voor de video.