Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Blijf Gaan met KPN Unlimited

Laatst bijgewerkt: 14-09-2022 13:57:19

Persbericht - KPN lanceert vandaag haar nieuwe BLIJF GAAN campagne, met wederom de kat en z’n baasje in de hoofdrol. Naast de inzet op video kiest KPN ervoor om de gehele campagne in de belevingswereld van de jongeren op YouTube, Instagram, TikTok, Snapchat en Twitch te bouwen.

Internet is basis behoefte nummer één.
Jongeren vinden inmiddels internet op zak belangrijker dan een universitair diploma.
Sterker nog, de tieners van vandaag kennen geen wereld zonder het internet.
En als het internet ook nog eens Unlimited is op het snelste 5G netwerk, heb je helemaal een zorgeloos leven.

Gijs en Joris, creative directors bij dentsuACHTUNG! over alweer de derde ‘katten campagne’: ‘In eerdere campagnes zagen we dat onze properties KPN helpen om universele begrippen als WIFI & 5G te koppelen aan KPN, maar ook is de kat de meest geliefde kat van Nederland op alle socials geworden. Samen met onze social & entertainment hub binnen het bureau hebben we dit keer echt de belevingswereld van jongeren als uitgangspunt genomen, daaruit komt niet alleen het BLIJF GAAN thema, maar is de hele campagne echt op elk kanaal relevant gemaakt.

De campagne trapt groots af met video, (D)OOH, en online. Tevens introduceert KPN de ‘Blijf Gaan Squad’ bestaande uit Qucee, Nessim, Daan Boom en Tobias Camman. Zij trekken de campagne gedachte door naar de belevingswereld van de jongere doelgroep op YouTube, Instagram, TikTok, Snapchat en Twitch.

Op de eigen social kanalen nodigt KPN de GEN-Z uit zelf te blijven gaan. Iets wat eerder al spontaan gebeurde wil het merk nu nog iets meer aanmoedigen; door een couplet toe te voegen aan ‘Born to be alive’ maak je zo je eigen video. Verder worden ze ge-entertained met diverse BLIJF GAAN content.