Belcentrale breidt portfolio uit met IT-diensten van Protagonist

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:25:00

Persbericht - Telecomprovider Belcentrale breidt haar portfolio uit met de IT-diensten van Protagonist. Het bedrijf Protagonist is al ruim 19 jaar actief in de hosting wereld en biedt diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Door het aanbieden van deze diensten, speelt Belcentrale in op de behoeften en wensen van de klant.

Protagonist biedt sinds 1999 verschillende diensten aan op het gebied van hosting, domeinen en websites. Het aanbod van Protagonist bestaat onder andere uit drie soorten hosting, online back-up, office 365, Strawberry SEO en SSL certificaten. Bij Protagonist wordt dus een zeer compleet clouddienst pakket aangeboden.

Sinds 1999 biedt Protagonist hosting diensten aan in Nederland. De eigenaren en oprichters van Protagonist zijn in 2006 een tweede onderneming begonnen: Belcentrale. In 2006 deed Belcentrale haar intrede op de telefoniemarkt en is sindsdien altijd bezig om de zorgen van haar klanten uit handen te nemen. Door de toenemende integratie van telecom met andere IT-diensten, heeft de directie besloten om de portfolio van Belcentrale uit te breiden met de IT-diensten van Protagonist.

Samenwerking met Protagonist
Coert Coomans, directeur van Belcentrale: “Het is voor ons heel logisch dat we deze stap nemen. Er worden steeds meer stappen genomen in het integreren van de verschillende technologieën van telefonie en internet. Denk hier bijvoorbeeld aan VoIP telefonie of CRM systemen. Dankzij deze samenwerking kunnen we ons nog sterker profileren als leverancier van geïntegreerde totaaloplossingen voor uw bedrijfstelefonie”.

Met de introductie van vast-mobiel integratie en nieuwe clouddiensten is de productportfolio van Belcentrale compleet en kunnen alle niet specifieke ICT-diensten op één plek worden afgenomen.