Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Persbericht - 3 redenen waarom narrowcasting handig is

<p> Als je tegenwoordig langs de bakker gaat dan zie je vaak genoeg narrowcasting schermen over broodjes acties of het menu. Meerdere bedrijven gebruiken nu ook narrowcasting voor product promotie. Maar, narrowcasting zelf biedt meer aan dan alleen productpromotie voor klanten. Bedrijven en organisaties hebben allemaal verschillende klantgerichte doelen. Ondanks de verschillende doelen is Narrowcasting alsnog handig om te gebruiken. Dit artikel geeft je drie redenen om narrowcasting te gebruiken.</p>

Klant betrokkenheid en bewustzijn 
Meeste mensen zijn op zoek naar meer dan alleen tastbare product. Stel is voor dat je nieuwe tv wilt kopen, waar let je dan op? De kwaliteit, prijs of grootte? Meeste klanten denken er vaak over na voordat ze een beslissing nemen. Daarnaast is de brand, reputatie, beoordeling ook belangrijke factoren om een product in te kopen. Al de genoemde factoren met een goed product trekt klanten aan om. Als ondernemer kun je narrowcasting gebruiken om al deze informatie te delen in de winkel. Meeste consumenten weten niet wat narrowcasting is, maar komen wel dagelijks tegemoet op meerdere locaties. Narrowcasting content worden gezien als betrouwbare bron volgens klanten. Uit onderzoek blijkt uit dat 68% van de klanten narrowcasting zien als een betrouwbare indicator voor een product en service. Door middel van narrowcasting schermen wordt de klantervaring aantrekkelijker. Uit onderzoek blijkt dat narrowcasting een recall percentage heeft van 52% bij klanten. De recall percentage is hoger dan tv, radio, posters, billboards en tijdschriften. 

Betere bezoekerservaring
Niet alleen voor sales kan narrowcasting handig zijn. Als klant is het natuurlijk prettig om niet verdwaalt te raken in een groot gebouw. Grote bedrijfspanden zijn af en toe moeilijk om de weg te vinden. Daarom biedt narrowcasting oplossingen voor zulke problemen. Wayfinding is een narrowcasting product speciaal gemaakt voor grote bedrijfspanden en winkelcentrums. Hiermee, zie je als klant gelijk je locatie en de benodigde informatie om met gemak de weg vinden naar jouw bestemming. Daarnaast is narrowcasting ook handig voor wachtruimtes. In een wachtruimte zitten, kan eeuwen duren. Soms voelt het ook alsof de tijd langzamer gaat dan normaal. Een manier van entertainment is dan perfect voor een betere bezoekerservaring. Als ondernemer kun je informatieve en entertainment content afspelen op narrowcasting schermen binnen het bedrijf.

Geschikt voor alle sectoren en zeer flexibel
Onlangs zijn er al meer dan 24.000 ondernemers die narrowcasting gebruiken in hun sector. Voor elke branche is er wel een narrowcasting oplossing. Talloze sectoren gebruiken al narrowcasting in hun voordeel. Zorg en welzijn, kantoor en fabricage, winkelketens en merken, sport en fitness, vrije tijd en horeca, onderwijs en noem het maar op. Narrowcasting is voor elke branches toepasbaar. Business to business bedrijven gebruiken narrowcasting bijvoorbeeld om vergaderruimtes te boeken. Scholen tonen roosters en kunnen makkelijker communiceren met studenten. Door middel van een krachtige narrowcasting platform kan beeldschermen op meerdere locaties worden weergeven. Het gebruik van narrowcasting is ook simpel. Gebruikers kunnen eenvoudig hun content aanpassen wanneer ze willen. Hou wel rekening mee met de locatie van de narrowcasting om zo fouten te voorkomen.

Delen op:
LinkedInFacebookTwitter