20/20 vision Software introduceert uitgebreide suite van workflow applicaties én verandert bedrijfsnaam naar WorkFlowWise

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:21:59

Persbericht - Voortbouwend op haar gevestigde vooraanstaande positie in purchase-to-pay automatisering in Nederland, lanceert 20/20 vision Software vandaag haar applicatie-Platform-as-a-Service (aPaas). Het is de eerste stap in een strategische zet om cloud-technologieën te omarmen en een nieuwe soort automatisering van workflow-oplossingen op internationaal niveau te introduceren.

Tegelijkertijd verandert de bedrijfsnaam in WorkFlowWise, wat een afspiegeling is van het uitgebreide aanbod van slimme, kosteneffectieve en cloud-gebaseerde workflow applicaties en oplossingen. Daarmee ontgrendelen klanten waarde in iedere vorm van terugkerende transactionele workflows – van business-to-business en van business-to-government.

“De laatste jaren hebben we verschillende behoeften geconstateerd bij klanten,” zegt Harm Poelen, WorkFlowWise CEO. “Sommigen klanten zoeken kant-en-klare, gestandaardiseerde apps voor alledaagse bedrijfsprocessen om de operationele efficiëntie te verbeteren. Anderen willen juist volledig op maat gemaakte oplossingen die specifiek voor hun sector of organisatie nieuwe kansen bieden en waarde creëren. Wij kunnen nu acteren op beide behoeften. Hierdoor stellen we onze klanten in staat digitaal voordeel te ontgrendelen en duurzame groei en succes te genereren.”

De any-device, any-browser-gebaseerde oplossingen transformeren backoffice lasten in effectieve bedrijfsprocessen vol met nieuwe mogelijkheden. Ze kunnen processen versnellen, handmatig werk minimaliseren, risico’s beperken en kosten verminderen. Daardoor worden de workflows activiteiten die waarde toevoegen aan het bedrijf. De oplossingen werken naadloos samen met de bestaande in-house systemen en zijn gemakkelijk te bouwen, aan te passen, te onderhouden, te veranderen en uit te breiden.

Het WorkFlowWise portfolio omvat:
WorkFlowWise GO – Kant-en-klare apps voor alledaagse bedrijfsprocessen
WorkFlowWise FLEX – Oplossingen op maat gebouwd voor en/of met de klant
WorkFlowWise CORE – Het onderliggende application-Platform-as-a-Service (aPaaS) dat ook door klanten en partners gebruikt kan worden voor applicatieontwikkeling.

WorkFlowWise heeft ervoor gekozen de oplossingen te ontwikkelingen op Microsoft Azure vanwege het leiderschap van Microsoft in PaaS en componenten zoals de cloud SQL-database, opslag en een scala van web- en microservices.

“Bij Microsoft staat de digitale transformatie van de klant centraal in haar strategie,” zegt Jeroen Unger, ISV en Startup Team Lead, Microsoft Nederland, die sinds jaar en dag met Harm en zijn team samenwerkt. “De WorkFlowWise merkbelofte van digitaal voordeel ligt strategisch in lijn met Microsoft. Ik zie de verandering van de naam en de evolutie van hun aanbod als een afspiegeling van een bedrijf met gedurfde ambities om deze digitale reis met ons op Microsoft Azure te maken.”

Over WorkFlowWise
Bij WorkFlowWise werken wij voor en samen met organisaties om hun digitale voordeel te ontgrendelen. Onze cloud-gebaseerde workflow applicaties en oplossingen worden een sleutel tot succes. Ze combineren operationele efficiëntie met bedrijfsresultaten.

Wij brengen workflow automatisering naar een nieuw niveau voor het realiseren van digitaal voordeel en stimuleren van groei. Wij bieden kant-en-klare apps, alsook maatwerk oplossingen. Onze oplossingen zijn snel te ontwikkelen en implementeren en eenvoudig te gebruiken, beheren en aan te passen.

WorkFlowWise is opgericht in Nederland in 1997 en bouwt vandaag de dag voort op een sterk erfgoed van “Purchase-to-Pay”-automatisering. Met een focus op de veranderende behoefte van organisaties in de 21ste eeuw, weet WorkFlowWise te profiteren van geavanceerde cloud technologieën en waarde te creëren voor elk type transactioneel bedrijfsproces.