Terwijl de behoefte aan flexibiliteit blijft en de druk op klanttevredenheid toeneemt, vindt klantcontactspecialist Webhelp toch de ruimte om echt...
Drie tips voor de beste klantbeleving
Haal meer uit customer service en creëer de perfecte klantbeleving op een negatief moment. download hier het e-book
Optimaal klantcontact tijdens piekdrukte
Alles over bereikbaarheid en klanttevredenheid met de ervaringen van bol.com, H&M en Zilveren Kruis. download whitepaper
Voorbereiden op een calamiteit. Kan dat?
De kans dat er een incident plaatsvindt is onvoorspelbaar, maar wat we weten is dat als het gebeurt de impact gigantisch groot is. download whitepaper
Zo zet je de volgende stap in webcare
Speel in op hoe er over jouw bedrijf wordt gesproken en laat geen kans onbenut. download hier het e-book
Terwijl de behoefte aan flexibiliteit blijft en de druk op klanttevredenheid toeneemt, vindt klantcontactspecialist Webhelp toch de ruimte om echt...