Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Testimonials

Swiss Sense prikkelt medewerkers met de quote ‘waar droom jij van?’ “Het is nu inmiddels al zo dat ik een...

Swiss Sense prikkelt medewerkers met de quote ‘waar droom jij van?’

“Het is nu inmiddels al zo dat ik een opdracht mail en de contactpersoon de vrije hand geef met het creëren van een passend relatiegeschenk of promotieartikel voor Swiss Sense. Ik kan er eigenlijk altijd vanuit gaan dat jullie de tijd nemen om mee te denken en onze eisen in het achterhoofd houden.”

Lees volledige testimonial.

Hoe Porsche en Bentley paraplu’s omtoveren tot echte fan items

“We merken dat klanten echt fan zijn geworden van onze paraplu’s en het zien als een soort collectors item. Er zijn zelfs klanten die specifiek vragen naar de paraplu’s die we bedrukt hebben met ons logo.”

Lees volledige testimonial.

De kracht van een multifunctionele give-away in onzekere tijden volgens reclamebureau Dock14

“We denken van tevoren goed na over het inhaakmoment en welk product flexibel inzetbaar is zodat het ook bruikbaar is voor een plan b. Dat hebben we ook gedaan voor gin merk Gibson’s. In samenspraak met Gibson’s besloten we om deze zomer in te haken op alles dat oranje is. Het Europees Kampioenschap en de Olympische Spelen van afgelopen zomer waren perfecte momenten om het gin merk onder de aandacht te brengen en gratis iets weg te geven in de horeca en slijterijen. We hebben uiteindelijk bedacht om oranje waaiers te bedrukken als give-away met het logo van Gibson’s via Pinkcube.”

Lees volledige testimonial

Kaemingk verrast klanten op afstand met persoonlijk kerstcadeau

“Kerst was het moment om prospects en bestaande klanten te verrassen met een persoonlijk presentje. Waar normaliter de fysieke showrooms van Kaemingk prachtig versierd zijn en klanten de ultieme kerstsfeer in levende lijve ervaren, was dat afgelopen jaar anders door de lockdown. Daarom besloot de marketingafdeling dat kerst het geschikte moment was om middels een presentje het Kaemingk-gevoel persoonlijk over te brengen.”

Lees volledige testimonial