AMSTERDAM – 13 Januari 2022 – Het in San Francisco gevestigde Raydiant, een toonaangevend platform voor het beheer van in-location...
Sightcorp is de specialist op het gebied van anonieme publieksanalyse voor digital signage, DOOH, OOH en in-store analytics. Het bedrijf creëert AI edge software-oplossingen die de kloof tussen de online en echte wereld dichten. Sightcorp biedt anonieme in-store analytics aan retailers en voedt het DOOH ecosysteem met ad performance metrics voor adverteerders, real-time publieksbereik voor media netwerk eigenaren en een industrie-erkende impressie-gebaseerde valuta voor programmatic advertising. Als een AI spin-off van de Universiteit van Amsterdam heeft Sightcorp R&D in haar DNA en voegt het voortdurend het nieuwste computervisie en deep learning onderzoek toe aan zijn producten. Het team richt zich op het creëren van gebruiksvriendelijke, weinig CPU-intensieve en betaalbare softwareoplossingen voor doelgroepmetingen die klanten nauwkeurige en bruikbare inzichten verschaffen. Ga voor meer informatie naar www.sightcorp.com.
AMSTERDAM – 13 Januari 2022 – Het in San Francisco gevestigde Raydiant, een toonaangevend platform voor het beheer van in-location...