Tijdens eDay wordt u in één dag bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van e-business, media en marketing.
Voor wie?
EDay is er voor de managers, leiders, ondernemers, futuristen en alle anderen die vandaag op de hoogte willen zijn van de ontwikkelingen van morgen.
Waarom zou ik gaan?
Dit is dé dag om in een keer op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen op e-business-, media- en marketinggebied. Het programma is zo ingericht dat uzelf kunt kiezen wat voor u het meest relevant is.
Wat kan ik er leren?
Wat er staat te gebeuren in uw vakgebied. EDay heeft een naam opgebouwd om het vermogen om de vindingen van morgen, vandaag te presenteren. Daarbij zijn er de hele dag door, verschillende sessies tegelijkertijd, zodat u uw eigen programma kunt samenstellen.
Wie spreken er?
Een mix van ondernemers, managers en goeroes. Zo spreekt futurist Brian Solis, Elastic-oprichter Steven Schuurman, Twitter-marktanalist Jeffrey Graham en GoPro’s Matt Reyes. David Arnoux is zelf Growth Hacker en legt uit hoe de volgende generatie Growth Hackers moet worden opgeleid, Tim Leberecht schreef het boek The Business Romantic en legt uit waarom ook de toekomst van de e-commerce in de romantiek ligt. Jorn Grosshans maakte de visual effects van de hitserie Game of Thrones en legt uit hoe je een fantasiewereld creëeert. Sam Baker richtte de site The Pool op en legt uit hoe je milennials enthousiast maakt over je nieuwsbrieven.
Het hele programma, meer informatie en de mogelijkheid om u in te schrijven vindt u hier.