Wat kan ik er leren?
De manier van werken die bestaande klanten van het bedrijf zo enthousiast maakt dat deze fans worden. Zodat je afnemers niet slechts omzet generen op basis van hun eigen vraag maar binnen hun eigen netwerk jouw bedrijf aanbevelen. Een mooi streven als manager, maar Burgers gaat verder: volgens zijn filosofie moet iedere medewerker van je bedrijf iedere dag dat hij of zij aan het werk is één nieuwe fan op kunnen leveren. Hoe je die manier van werken toepast, welke obstakels je daarbij uit de weg moet ruimen en hoe je dat aanpakt legt hij uit tijdens één fan per dag.
Meer weten over Eén fan per dag? Klik dan hier
Wie spreekt er?
Jos Burgers is niet alleen een van de meest gevraagde sprekers in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij schreef tal van boeken, waarvan Eén fan per dag de laatste is. Vier van die boeken werden in het jaar dat ze werden uitgebracht het meest succesvolle managementboek van het jaar. De ervaring als trainer straalt van hem af, met een rij aan anekdotes verzorgt hij een avond die inspireert, herkenbaar is en meer dan eens ontzettend grappig is.
https://youtu.be/E7I3d0iIDzc
Lees ook: ‘Laat personeel inzien dat ze meer kunnen dan ze denken’