Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Last call voor de Fast50!

Je leest nu: Last call voor de Fast50!

Pitch-feesten en innovatieprijzen: we zijn er dol op bij TechBusiness. Omdat slimme ondernemers met briljant technologie nooit genoeg aandacht kunnen krijgen van publiek, afnemers en investeerders.

De Technology Fast50 is om twee redenen bijzonder. Doordat de door Deloitte uitgeschreven wedstrijd niet drijft op het oordeel van een subjectieve jury. Het zijn de bonentellers binnen het adviesconcern die de koele cijfers erbij pakken om elke deelnemer de maat te nemen. Wie over een periode van vijf jaar zijn omzet het hardst weet op te stuwen, gaat er met de Fast50 Award vandoor.

TomTom, Albumprinter

Vorig jaar was dat Voipaanbieder Voiceworks. Langer geleden scoorden Service2Media, TomTom en Albumprinter de hoogste groei. Geen onbekende namen. In het kielzog van de Fast50 strijden bedrijven die nog niet kunnen bogen op een trackrecord van vijf volle jaren omzet om de Rising Star Award. De naam zegt het al: dit zijn de rijzende sterren, het materiaal dat is voorbestemd om toe te treden tot de lijst der allersnelsten.

Community

Dan de tweede reden die de Fast50 tot een prima clubje maakt: het feest eindigt niet als de laatste gast na het Fast50 Award gala in zijn taxi is geschoven. De Fast50 is neergezet als een community die het hele jaar door online, maar steeds vaker offline netwerkt. Kennis deelt, samenwerkt, successen viert; u kunt zich er wat van voorstellen als je de honderden alumni der Fast50 bij elkaar zet. Niet gek om tot die club toe te treden.

Inschrijven!

De Fast50 heeft één nadeel, pardon: uitdaging. Deloitte gaat er zo veel mogelijk op uit om de briljante techbedrijven op de lijst te krijgen, maar deelname geschiedt op basis van inschrijving. En het kán natuurlijk zo zijn, dat er een Fast50-parel aan de aandacht ontsnapt. U vat hem: groeit u zelf, met zelf ontwikkelde technologie, als een dolle. Doet uw buurman, leverancier of klant dat: wijs ze op de Fast50. Want inschrijven is een must, en voor de Fast50 editie 2012 sluit hij op 1 juli.

 

Bekijk hieronder hoe Claire Boonstra (Rising Star, most disruptive innovator) en Geert Kolthof (Service2Media, Fast50-winnaar 2010) aankijken tegen hun succes in de Fast50.

 

 

Lees ook: