In een wekelijkse videoserie geeft Arko van Brakel je leiderschapslessen van een ondernemer met een missie. Deze week: Een ondernemende, innovatieve bedrijfscultuur betekent dat je open staat voor experimenten. ‘Een dag niet verbeterd, is een dag niet geïnnoveerd’, weet Arko.
Creativiteit en innovatie ontwikkel je ook samen met klanten. En door innovatieve ideeën veel ruimte en waardering te geven. Durf jij het aan?
Bekijk ook:
Aflevering 1: Dit is ondernemen met impact
Aflevering 2: 5 kenmerken van ondernemers met impact
Aflevering 3: Durf groot te dromen en stel tijdloze doelen
Aflevering 4: ‘Alle neuzen gericht op de baas, iedereen met zijn kont naar de klant’
Aflevering 5: Zo omarm je tegengeluid, en neem je betere besluiten
Aflevering 6: 5 valkuilen bij het invoeren van zelfsturing
Verder lezen? Vorige maand verscheen verscheen Arko’s nieuwe boek ‘Ondernemen met Impact – Leiderschapslessen van een ondernemer met een missie’