Jay Curry is marketeer, bekend van de ‘klantenpiramide’, waarin van boven naar beneden zijn opgenomen: actieve klanten, inactieve klanten, prospects, suspects en de hele wereld.
Curry kwam na jarenlang werken met de piramide tot de conclusie dat de meeste klantenpiramides er volgens een vast stramien uitzien. Zo behoort maar een procent van uw klanten tot het segment topklanten, vier procent tot grote klanten, 15 procent tot de middelgrote klanten en vormen de kleine klanten het grootste segment dat maar liefst tachtig procent van uw klantenbestand vertegenwoordigt.
Jay Curry is een inspirerende spreker en trainer. Hij is bekend van optredens als gastspreker en moderator op tal van congressen in Nederland, de Verenigde Staten, Europa, het Midden-Oosten en Azië. Curry verzorgde in-company programma’s voor honderden kleine en middelgrote bedrijven en multinationals als ABN-AMRO Bank, ING Bank, AEGON Verzekeringen, Xerox, DHL, Kimberly-Clark, Philips, SAP, Apple Computer, en IBM.
Artikelen over Jay Curry
Boeken van Jay Curry (online te bestellen)
Eigen site: customerxf.nl