Let op: dit artikel is alleen verkrijgbaar tot 22 juni 2019, daarna gaan deze groeigeheimen terug de redactiekluis in. Word voor 22 juni lid van Sprout om dit artikel te lezen. Huidige abonnees krijgen ‘m automatisch in de mailbox.
Duitsland is dichtbij, maar niet te vergelijken met Nederland. “Doe het niet”, waarschuwt Jitse Groen dan ook. “Tenzij je donders goed weet wat je doet.” Dat is precies waar je deze groeigeheimen voor kan gebruiken, met tips van Michiel Muller (Picnic), Rob van den Heuvel (SendCloud), Caspar Disselhoff (Stox Energy Sox) en Lars Wetemans (Wonderkind). Zij weten inmiddels hoe je het verschil maakt in misschien wel de belangrijkste Europese groeimarkt voor Nederlandse ondernemers.
In deze longread met groeigeheimen lees je ook:
– Waarom vertrouwen een growth hack is in Duitsland
– Waar je op moet letten als je kiest voor een Duits team
– Waarom je website ook zonder een .de-extensie kan
– Hoe je in Duitsland Amazon kan benutten als lanceerplatform