Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Jan-Maurits Duparc

Aan de hand van een spel nieuwe producten ontwikkelen, de koers voor volgend jaar bepalen, aan teambuilding doen en kennis delen. Gamification is overal en bewezen effectief. Wat houdt het precies in en hoe kan het jouw team of organisatie helpen om doelen te behalen? En waarom werkt gamification vaak vele malen beter dan andere methode om mensen in beweging te krijgen? Creatieveling Jan-Maurits Duparc laat je zien hoe je door zijn bril van spelletjesmaker naar je eigen bedrijf kunt kijken en welke mogelijkheden gamification voor jou kan bieden. Op enthousiaste relaxte wijze inspireert hij je om met gamification volstrekt nieuwe wegen aan te boren om je doelen te bereiken.

Jan-Maurits Duparc is de prijswinnende bedenker van meerdere spellen. Hij is verantwoordelijk voor spellen als Escape Room the Game, Boom Boom balloon, Poepspel en the Mouthguard Challenge die over de hele wereld in grote getale worden verkocht. Hij bedacht het door Beau van Erven Dorens gepresenteerde tv programma The Amsterdam Project, een programma waarin een project is gestart om daklozen in Amsterdam op geheel andere wijze te benaderen en te helpen. Daarnaast heeft hij zijn eigen zeer succesvolle pubquiz-lijn.

Speelgoed en spellen zijn allang niet meer alleen voor kinderen: ze worden ruimschoots gebruikt voor creatieve processen, strategie- en communicatievraagstukken en het doorvoeren van veranderingen bij organisaties. Jan-Maurits vertelt je hoe.

Lees meer