Hij heeft al een overnamebod gehad, zegt Dylan Valkenhoff (24) van profielensite xseno.nl. Maar voorlopig denkt hij niet aan verkopen. “Dat komt veel later.” Eerst willen hij en medeoprichter Mark van Rooijen (26) ‘internationaal gaan’ en groeien. Op de site voor jongeren vanaf 13 jaar draait alles om populariteit. Elke maand kiezen de gebruikers de leukste jongen en het leukste meisje. En dat concept – op het door De Telegraaf gekochte Sugababes worden soortgelijke verkiezingen gehouden – werkt. Xseno.nl heeft inmiddels 137.000 leden, maandelijks 700.000 unieke bezoekers en 40 miljoen pageviews. Valkenhoff, die sinds xseno.nl ‘werk niet als werk, maar als helemaal geweldig’ ervaart, heeft maar twee zorgen. Hoe houden ze de groei bij, en hoe blijft de site veilig? Dertig crewleden, een maximumleeftijd van 30 jaar en samenwerking mijnkindonline.nl moeten louche figuren weren. En zijn ambitie? “Een begrip worden. Net als Sugababes. Toch mijn grootste concurrent.”