Winkelmand

Geen producten in je winkelwagen.

LiveCom # 16 (NIEUW)

Groei: 1.364%
Wie: Fl oris van der Veen
Wat: chatten als klantcontact
Omzet: vertrouwelijk, winst

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Floris van der Veen was actief in websites bouwen toen hij inzag dat die markt overvol begon te raken. In 2004 begon hij daarom met LiveCom, dat chatsoftware als dienst aanbiedt aan bedrijven die het inzetten voor klantcontact. Inmiddels ondersteunt LiveCom ook contact via telefoon, e-mail en selfservice. “LiveCom gaat bijvoorbeeld ook Facebook en Twitter koppelen. Maar chat is nog steeds een wezenlijk onderdeel. Daar komen we vandaan.” Philips, ING en Wehkamp zijn klant van Live- Com, dat inmiddels 25 man in dienst heeft. “Door de crisis oriënteert iedereen zich bij de inkoop meer dan ooit op het web. Als je dan een knop naast een formulier kunt plaatsen, geeft dat net het vertrouwen dat kan leiden tot business.”

Terug naar de A-Z lijst Fast 50 2009