Bart Hoorntje startte zijn carrière bij TomTom. Daar was hij verantwoordelijk voor de sales in de UK. Daarna werkte hij als Sales Director en vervolgens als Managing Director voor het distributie bedrijf Now-Mobile met klanten zoals Fitbit. Sinds juli 2018 heeft hij als CEO van Bamigo de verantwoordelijkheid op zich genomen om Bamigo verder te laten groeien en een uitbreiding binnen Europa te realiseren.
Bamigo is een sterk opkomend merk met een innovatief product: onderkleding gemaakt van bamboe. Bamigo is een specialist in herenondergoed van bamboe textiel. T-shirts, boxershorts en sokken vormen de basis van het assortiment. Zijdezacht textiel, een comfortabele pasvorm en de uitstekende kwaliteit zorgen ervoor dat ieder Bamigo product aanvoelt als een tweede huid. Naast het fijne draagcomfort zien de producten er stijlvol uit en hebben alle Bamigo producten een ademende werking.
Tijdens Marketing Pioneers neemt Bart ons mee in de transformatie die Bamigo op dit moment doormaakt. Bamigo gaat van ‘een webshop met een eigen merk naar een merk met eigen webshop.’ Hoe pakt Bamigo dit aan en wat voor een domino-effect heeft dit op de hele organisatie?