Steun Inge door hieronder te stemmen op haar profiel. Daarmee maakt zij kans op een een finaleplek in TheNextWomen Pitchcompetitie. De winnaar van die prijs krijgt een converteerbare lening van € 20.000 en gratis mentoring vanuit de TheNextWomen Top100.
Rate.nl, helpt organisaties (profit en non-profit) om meer patiënt-/klant-/gastgericht te worden. Dit doen wij enerzijds via onze ‘bottom up’ VerbeterApp gebaseerd op ‘customer experiences’ en anderzijds onze ParelPoets-methodiek.
Hiermee wordt kwaliteit en klantgerichtheid weer van de vloer en de teams i.p.v. dat kwaliteit is ondergebracht bij een ‘medewerker kwaliteit’. Wij hebben keer op keer aangetoond dat wanneer medewerkers betrokken worden in de verbetercycli (Plan/Do/Check/Act) teams wel komen tot ACTeren en niet blijven hangen bij ‘checken’. Tevens voegen wij dolgraag ‘Klantervaringen’ toe aan bestaande processen zoals Lean of Lean Six Sigma en aan zelfsturende teams.
De belangrijkste verschillen met traditioneel tevredenheidsonderzoek:
Wil je ook naar The Innovation Summit? Koop dan hier je tickets.