Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

MT Next Leadership 50 2019

Susan van Geenen (VP Media Networks bij The Walt Disney Company Benelux)

Susan van Geenen werkte bij Fox Networks, Brand Deli en SBS in voornamelijk commerciële functies voordat ze sinds juni dit jaar de overstap maakte naar The Walt Disney Company om daar aan de slag te gaan als VP Media Networks Benelux. In die functie is ze verantwoordelijk voor het algemeen management van de Benelux-kanalen van Walt Disney: Disney Channel, Disney XD, Fox, National Geographic (Wild) en 24Kitchen. Haar belangrijkste opdracht: een succesvolle integratie van alle entertainment merken uit het Media Netwerk van The Walt Disney Company en FOX in de Benelux. “Die opdracht is succesvol als we één team zijn met een open cultuur waardoor we kunnen accelereren in het dynamische medialandschap”, verduidelijkt ze.

Susan leidt haar team als een sporttrainer en stimuleert graag een gezonde dosis durf.  “Je moet niet bang zijn om te verliezen of fouten te maken en ik vind het belangrijk om plezier met elkaar te hebben.” Haar netwerk is omvangrijk, collega’s noemen haar een doortastende businesspartner. Een teamspeler die oog heeft voor het individu en die discipline, lef en plezier in de juiste dosis combineert. Als marketeer bij Nike en Feyenoord verreikte ze met creatieve partnerships de consumentenervaring. Bij SBS en FOX waren het ook de strategische commerciële partnerships die opvielen gegeven de innovatieve opzet, met versnelde groei als resultaat.