Geen producten in de winkelwagen.
.
.
De van oorsprong Duitse Sophia Kerkhof-Schneider (1984) haalde haar master bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Dresden en ging vervolgens het internationale pad op. In Londen volgde ze een traineeship bij Heineken. Ze bleef bij het bedrijf om vanuit Nederland in 2010 als junior brandmanager de nationale promotie rondom het WK voetbal te doen. Daarna ging ze bij Heineken aan de slag als brandmanager voor Jillz. Ruim twee jaar lang zorgt ze voor de positionering van het merk in Nederland.
Dat gaat haar zo goed af dat ze promoveert naar de frisdrankenafdeling van Heineken Vrumona, waar ze verantwoordelijk wordt voor de marketing van verschillende frisdranken en de lancering van nieuwe producten. In 2014 krijgt ze daarvoor erkenning in de vorm van de Young Talent Award van de stichting Topvrouw van het jaar. In 2016 maakt Kerkhof-Schneider de overstap naar Bol.com, waar ze al snel doorgroeit naar haar huidige positie van brand marketing director.