Geen producten in de winkelwagen.
.
.
Robert Bernink (1977) heeft na de hogere hotelschool in Maastricht aan de Universiteit van Nijmegen zijn master in marketing behaald. Hij begon zijn carrière als commercieel trainee bij Heineken, waarna hij uiteenlopende functies in marketing en sales heeft uitgeoefend. Zijn laatste jaren werkte hij binnen Heineken als Sr. brand manager bij frisdrankorganisatie Vrumona. Vanaf oktober 2011 was hij marketing directeur bij Qmusic en groeide hij na drieënhalf jaar door tot algemeen directeur bij Qmusic. Bernink is in augustus benoemd tot directeur entertainment bij moederbedrijf DPG Media. Hij wordt verantwoordelijk voor de audio- en videoactiviteiten, content partnerships en games van onder andere het AD, Qmusic en de regionale titels. Bernink combineert de nieuwe functie met zijn huidige functie binnen Qmusic. ‘Ik heb me altijd met veel energie en plezier gestort in creatieve samenwerkingen met een hoog entertainmentgehalte en waar mogelijk ook grote media-impact’, aldus Bernink bij de bekendmaking. ‘Met de bundeling van de entertainment-activiteiten voorzien we verdere groeikansen van de digitale platforms van het AD en de regionale titels.’