Geen producten in de winkelwagen.
.
.
Zes jaar geleden keerde Hanneke Spruyt-Panbakker (1976) terug bij Procter & Gamble, het bedrijf waar zij in 2001 haar loopbaan begon. Na enkele functies voor P&G in Nederland te hebben vervuld toog ze in 2005 naar Moskou om leiding te geven aan een salesteam. Aanvankelijk was die overstap niet gemakkelijk. ‘Russen zijn heel gesloten en kijken lang de kat uit de boom. Bovendien wordt de Russische cultuur gekenmerkt door weinig vertrouwen.’
In een interview met MT gaf Spruyt-Panbakker al aan dat ze de Russische miljoenenstad niet als een plek voor de toekomst zag. Geen verrassing dat Spruyt in 2008 het vliegtuig pakte naar het moederland om als verkoopmanager bij LOF Media, een uitgever die vrouwelijk talent in de spotlights wil zetten, aan de slag te gaan. Vervolgens zette ze haar leiderschapstalenten in bij consultancyfirma &Samhoud waar ze een nieuwe afdeling oprichtte. Na vijf jaar keerde ze terug bij Procter & Gamble, waar ze binnen vier jaar drie promoties maakte. Als Country Manager ziet ze dat de volumegroei in een aantal categorieën onder druk staat. Volgens Spruyt kan er nog waarde worden gecreëerd door een focus op relevante innovatie in het premiumsegment.