Geen producten in de winkelwagen.
.
.
De cum laude afgestudeerde Bob Rog (1982) wist zich al op jonge leeftijd te mengen in de directie van Kraft Heinz Company. Na zijn studies aan de Universiteit aan Utrecht en Cambridge start Rog zijn carrière als manager en consultant bij adviesbureau Arthur D Little. Later, in 2011, maakt hij de overstap naar bierbrouwerij Grolsch, een van de klanten die hij als consultant adviseerde. Hij wordt er Revenu Manager, waarna hij doorgroeit binnen moederbedrijf SABMiller als in sales en Head of Trade Marketing wordt.
Vijf jaar later (2016) wordt Rog onderdeel van de directie van Kraft Heinz Company als Director Category. Momenteel is Rog commercieel eindverantwoordelijk voor de Amerikaanse voedselproducent. Als Director Sales focust hij zich op de executie en promotiemechanismes van de Heinz producten. Hij is naar eigen zeggen ‘zo’n beetje de oudste’ in zijn team in een bedrijf dat zich trots ‘een startup van 30 miljard noemt’, waarin fouten worden verwelkomd. ‘Niet klagen en niet uitleggen, maar leren en toepassen’, zegt hij erover in een interview met Top of minds.