Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Inspiration360 Stagetimeverkiezing

René de Jong

Stem op René

René doet mee aan de Stagetimeverkiezing van Sprout en Inspiration360. Hiermee maakt hij kans om op 4 oktober in de Ziggo Dome zijn verhaal te vertellen aan duizenden ondernemers. Vind jij dat René moet winnen? Klik hieronder op de like knop. Een vakjury zal uit de top 3 één winnaar kiezen. Stemmen kan tot vrijdag 16 september 12:00.

 

 

 

Wat doet jouw bedrijf?

Het is 2020. Een willekeurige consument loopt door een winkelstraat, koopt een broodje bij de bakker en gaat vervolgens naar de sportschool. Onderweg loopt hij voorbij billboards, bushokjes en ziet digitale displays (te vinden bij lokale MKB’ers zoals de bakker en sportschool). De content op deze schermen is volledig gepersonaliseerd! Bedrijven weten dankzij slimme data namelijk precies wie hun klanten zijn, wat hun koopgedrag is en waar ze vandaan komen. Storeplay is in 2014 gestart met de bouw van een schaalbaar, intelligent en vernieuwend offline (data)platform. Dit platform stelt ons in staat ondernemers uit de offline-wereld te helpen meer rendement te halen uit hun onderneming. 

Wat is jouw grootste uitdaging?

Ondernemen is topsport. Dagelijks ben ik net als jou bezig het beste uit mijzelf en mijn team te halen. De weg die ik daarin bewandel is te vergelijken met het spel Angry Birds, zo liet een specialist uit Silicon Valley mij inzien. Je eerste idee begint met richten, schieten en (vaak) een eerste misser. Op basis van een reeks nieuwe ervaringen richt je opnieuw, schiet je nog een keer op het doel en mis je (mogelijk) weer op een haar na. Dit herhaal je totdat je zoveel geleerd hebt dat je raak schiet en naar het volgende level mag. Yes!

Toen ik begon met ondernemen raakte ik gefrustreerd van ‘het spel’. Ik heb geleerd te genieten van ieder nieuw level. Het huidige investeringstraject waar ik momenteel in zit bewijst dat weer. Van geflopte pitches naar een verhaal dat nu spot-on blijkt te zijn en van gesprekken met pannenkoeken tot gesprekken met investeerders die echt bij ons passen. Mijn uitdaging blijft om mijzelf niet te verliezen in het spel, maar ook om te blijven vertrouwen op mijn gevoel. Hoewel ik mijn uitdagingen vergelijk met Angry Birds lijkt het soms ook wel eens een ‘Game of Thrones’. Super gaaf (naar mijn mening), maar (soms) ook heel heftig.  

Waarom moet jij winnen?

Een verhaal uit het hart, dat is wat ik kom brengen. Ervaringen uit de praktijk, dat is wat ik meeneem. Geen droge stof met diepgaande onderliggende gedachten, maar een knallende intermezzo; dat is het cadeautje dat ik jullie wil brengen. Wat gaan jullie genieten.