Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2015

Bart van den Nieuwenhof

Bouwjaar 1971
Is CEO bij La Place en boardmember bij V&D Group
Goudhaan in 2015
Opleiding Psychologie (Universiteit van Tilburg, niet afgerond), diverse modeopleidingen (Detex-opleidingen en Amsterdam Fashion Insitute), NIMA A en B (NIMA), postdoc merkmanagement (AOG School of Management), retail executive program (Tias Nimbas)

Bart van den Nieuwenhof werd al tijdens zijn studie Psychologie benaderd voor een traineeship bij C&A. Een kans die Van den Nieuwenhof aangreep, aangezien ieder jaar slechts 1 of 2 mensen werden toegevoegd aan dit prestigieuze klasje. Vervolgens werkt hij bij C&A als storemanager, voordat hij de overstap maakt naar UPC, waar hij manager marketing services wordt. V&D komt in 2006 voor het eerst op zijn pad. Hij wordt er senior manager operations. Als hij wordt gevraagd lingerieketen Hunkemöller er bovenop te helpen, neemt hij die uitdaging met beide handen aan. De strategie wordt aangepast aan de doelgroep, Sylvie Meis wordt het nieuwe boegbeeld. In 2012 keert Van den Nieuwenhof weer terug bij V&D, dit keer als CEO van de succesvolle restaurantketen La Place. Vier maanden lang vouwt hij worstenbroodjes en helpt hij mee in de bediening, om feeling te krijgen met het bedrijf. Sinds 1 juni van dit jaar is Van den Nieuwenhof naast zijn rol als CEO van La Place ook verantwoordelijk voor de operationele aansturing van de warenhuizen van V&D. Bovendien is hij lid van de Board van V&D Group, bestaande uit vier leden.