Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2015

Robbert Bakker

Bouwjaar 1973
Is chief digital officer & chief marketing officer bij Aegon Nederland
Goudhaan in
2014, 2015
Opleiding
Technische bedrijfskunde (TU Eindhoven)

Dit Goudhaantje is aan zijn derde multinational toe: Robbert Bakker begon zijn loopbaan bij luchtvaartbedrijf KLM, werkte een dozijn jaren voor telecombedrijf KPN, met een focus op vaste telefonie en mobiel, en is sinds vorig jaar werkzaam voor verzekeraar Aegon. Gedurende zijn loopbaan schurkte hij steeds meer tegen de online marketing aan.

Dat vond Aegon dermate interessant dat het bedrijf Bakker tot een van Nederlands eerste cdo's benoemde. Bakker moet de online afzetmarkt voor Aegon Nederland ontginnen en is en passant ook verantwoordelijk gemaakt voor het traditionele marketingwerk van de verzekeraar.

Goudhaantjes 2016

Robbert Bakker

Bouwjaar 1973
Is Chief Digital Officer & Chief Marketing Officer bij Aegon Nederland
Goudhaan in
2014, 2015 en 2016
Opleiding
Technische bedrijfskunde (TU Eindhoven)

Een van de eerste cdo's van corporate Nederland. Na een loopbaan bij luchtvaartbedrijf KLM, een dozijn jaren voor telecombedrijf KPN, werkt Goudhaantje Robbert Bakker sinds 2014 voor verzekeraar Aegon Nederland. Online marketing werd gedurende zijn loopbaan steeds meer zijn ding. Een uitdagende klus voor Bakker om van de traditionele verzekeraar een geoliede online marketingmachine te maken. En passant werd Bakker ook verantwoordelijk voor het 'offline' marketingwerk van de verzekeraar.

Goudhaantjes 2014

Robbert Bakker

Bouwjaar 1973
Is Chief digital officer & chief marketing officer bij Aegon Nederland
Goudhaan in
2014
Opleiding
Technische bedrijfskunde (TU Eindhoven)

Dit Goudhaantje is aan zijn derde multinational toe: Robbert Bakker begon zijn loopbaan bij luchtvaartbedrijf KLM, werkte een dozijn jaren voor telecombedrijf KPN, met een focus op vaste telefonie en mobiel, en is sinds vorig jaar werkzaam voor verzekeraar Aegon. Gedurende zijn loopbaan schurkte hij steeds meer tegen de online marketing aan. Dat vond Aegon dermate interessant dat het bedrijf Bakker tot een van Nederlands eerste cdo's benoemde. Bakker moet de online afzetmarkt voor Aegon Nederland ontginnen en is en passant ook verantwoordelijk gemaakt voor het traditionele marketingwerk van de verzekeraar.