Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Gamechangers 2015

Adver-Online

Opgericht door: 

Hans van Rijnswoud
In: 2002
Eigenaren:
USG People (een belang van 51 procent sinds 2013) en Hans van Rijnswoud.
Game: HR Office applicatie, waarmee klanten hun gehele HR-proces en mediaproces zelf te beheren.
Product:
Online recruitment

Profiel:
Adver-Online/HROffice wil voor organisaties de hele recruitment online afhandelen. Het is een softwaremaker die het hele wervingsproces online regelt, van de inkoop van advertentieruimte, en de vacatureplaatsing tot de preselectie van de reacties. Allemaal vanuit één dashboard.

Wat doen jullie?
Oprichter Hans van Rijnswoud: "Met onze Human Resources-tools kunnen wervings- en selectieprocessen eenvoudig, goed en tegen lage kosten worden beheerd. We hebben tools voor kandidatenbeheer, kandidatenselectie en voor een overzichtelijke voortgang van het wervingsproces. Ook biedt het platform toegang tot modules die het werven van flexmedewerkers vereenvoudigt, zoals modules op het gebied van payrolling, uitzenden en detacheren."

Waarom zijn jullie een gamechanger?
Van Rijnswoud: "We vinden dat we met dit innovatieve portaal de conservatieve en gefragmenteerde HR markt op zijn kop zetten. Het vernieuwende zit hem in de creatie van een partner ecosysteem en het samenbrengen van verschillende werelden zoals vast- en flex arbeidsmarktdiensten of werving, selectie & media. HROffice gaat uit van 'Social-, Mobile-, Analytics- en Cloud-geïntegreerde oplossingen waarbij iedere functie de effecten van de andere functies versterkt. Een MKB + / Enterprise bedrijf werkt tegenwoordig gemiddeld met minimaal 7 SaaS applicaties. Het HROffice Portaal brengt deze via een 'single sign-on' samen zodat al je informatie centraal vanuit één dashboard te managen is. In de HR app store activeert de klant de apps die passen bij zijn organisatie en ontsluit hij zijn data vanuit zijn huidige HR systemen eenvoudig binnen het HROffice Portaal."

Wat is jullie verdienmodel?
Van Rijnswoud: "Onze inkomsten bestaan uit licenties voor het portaal dat whitelabel/multilingual verkocht wordt aan derden zoals bijvoorbeeld USG People/ en de Telegraaf Mediagroep. Van alle partners vragen we een omzetdeel van minimaal 25%. Onze eigen applicaties worden zowel direct als door derden nationaal en internationaal verkocht via partners als ADP, AFAS, LinkedIn, Unique, TMG, SDworx en vele anderen."

Wie zijn jullie concurrenten?
Van Rijnswoud: "Salesforce, Oracle,en Workday."

Hoe blijven jullie groeien?
Van Rijnswoud: "Een verdere digitalisering leidt tot een ongekende revolutie op de arbeidsmarkt. We willen met onze oplossingen HR processen opnieuw blijven uitvinden. HROffice wil de de facto standard HR app store worden. Onze strategie is het aangaan van nieuwe samenwerkingsverbanden, internationalisatie en implementatie van de HROffice portaal. Onze strategische prioriteiten zijn: het verstevigen van de leiderschapspositie in Nederland, het vergroten van het internationale marktaandeel en het verbreden van de propositie met partners."