Stem op deze campagne door hem hieronder te liken!
Wie: Hans en Dorian Hill
Wat: innovatieve dijksteen
Platform: Geldvoorelkaar
Doelbedrag: 400.000 euro
Aantal investeerders: 457
Waarom genomineerd: Hillblock geeft de potentie van crowdfunding met de campagnes tot nu toe treffend weer: de onderneming is extern volledig gefinancierd via crowdfunding. De 3 campagnes tot nu toe brachten bij elkaar ca. 900.000 euro op.
Voor een derde keer waagden Dorian Hill en haar vader zich aan crowdfunding voor hun ‘Hillblock’: een innovatieve dijksteen die golven tot 50 procent remt. Deze onderneming is extern volledig gefinancierd via platform Geldvoorelkaar, waar eerder al 2 Hillblock campagnes in rap tempo slaagden. Dankzij de investeerders kon Hillblock eerder onder meer het eerste product succesvol toegepassen in verschillende projecten. De derde crowdfunding campagne zorgt ervoor dat Hillblock de organisatie kan uitbreiden, werkkapitaal kan ophalen en de octrooipositie van het product kan versterken. In slechts 28 uur maakten 457 investeerders deze nieuwe stappen voor de ondernemers mogelijk.