WeLLDesign introduceert ZaaK tuinkantoor

Laatst bijgewerkt: 26-03-2021 11:12:17

Persbericht - Tuinkantoor ZaaK® ‘Hybride’ werken, zo’n 50% thuis, heeft de toekomst. Maar vraagt wel om een professionele werkplek. ZaaK® is dé...

Tuinkantoor ZaaK®

ZaaK® is dé oplossing om thuis geconcentreerd te werken. Met een ZaaK® heb je een ergonomische thuiswerkplek met karakter. Uitstekend voor een goede werk-privébalans.
Goed Industrieel Ontwerp
ZaaK® is een ontwerp van WeLLDesign, dat daarvoor in de Dutch Design Week van 2020 de GIO-erkenning ‘Goed Industrieel Ontwerp’ ontving. Bovendien is ZaaK® opgenomen in het Dutch Designers Jaarboek ‘20. De kopers hechten naast de functionaliteit en de degelijkheid vooral aan de uitstraling en noemen ZaaK® ‘stoer’, ‘begeerlijk’ en ‘compact’.

Productie en leveringen gestart!
WeLLDesign en Losberger De Boer hebben samen ZaaK B.V. opgericht. WeLLDesign zet zijn kennis in van industrieel ontwerpen van serieproducten en bouwsystemen. En Losberger De Boer de ervaring als wereldwijde producent en aanbieder van gebruiksklare accommodaties.
Gezond, fris en schoon
Een gezond en fris binnenklimaat is essentieel voor de concentratie. Het klimaatsysteem van ZaaK® ventileert de ruimte met uitsluitend verse lucht. De energie wordt via een ingenieuze warmtewisselaar uit de afgezogen lucht overgebracht op de verse lucht. Energiebesparend én tochtvrij. De ingebouwde elektrische verwarming/koeling biedt extra comfort. Bacteriën, schimmels, virussen en pollen worden verwijderd en/of gedeactiveerd. Een uitkomst voor hooikoortspatiënten! Het unieke klimaatsysteem werkt vrijwel geluidloos.
Thuis werken buiten gewoon
Zo luidt het motto van ZaaK®. Contact met buiten en zicht op groen werkt louterend. De wisselingen in kleur en intensiteit van daglicht is gunstig voor de gezondheid. De glazen pui haalt ‘licht en groen naar binnen’. En als het buiten donkert, stel je de ledverlichting in op kleur en lichtsterkte voor een positieve beleving en extra comfort.
Geluiddemping
Geluidsabsorberende dakisolatie vermindert lucht- en contactgeluid. Dat heeft een positieve impact op welbevinden en productiviteit. Een flinke regenbui wordt daardoor van wild geraas rustgevend geruis.
Energiebesparend en veilig
De antraciet gemoffelde aluminium pui met koudebrugonderbreking is voorzien van HR++/gelaagd veiligheidsglas. De warmteterugwinning én de uitstekende thermische isolatie rondom leveren een maximale energiebesparing, beperkt de CO2-uitstoot en werkt kostenbesparend.
Circulair en duurzaam
ZaaK® kent een zeer lange technische levensduur en een minimaal energieverbruik. ZaaK® is circulair omdat het volledig demontabel is en de componenten, inclusief het isolatiemateriaal, volledig recyclebaar. De dakhelling van 15° faciliteert een sedumdak of zonnepanelen.
Onderhoudsvrij
ZaaK® is volledig onderhoudsvrij: een lichte reiniging volstaat.
Roerend goed
Zaak® is vergunningsvrij plaatsbaar op elke ondergrond en wordt plug & work geleverd: direct na plaatsing kan je aan de slag. Het tuinkantoor is verplaatsbaar en daardoor met recht een roerende ZaaK®!
ZaaK® is ontworpen als werkplek maar kan evengoed logeerkamer of hobbyruimte zijn. Waar je ZaaK® ook maar voor zou willen gebruiken, is jouw ZaaK!
Geen auto, maar een ZaaK® van de zaak
Voor nog geen 2 euro per uur stelt een werkgever ZaaK® aan zijn werknemer(s) beschikbaar. Er geldt geen fiscale bijtelling. Leasen is mogelijk en een ondernemer kan ZaaK® fiscaal afschrijven.
Heb jij al een ZaaK® van de zaak?
Bestel hem op: www.zaak.nu