Stijlvolle Samsung S21 hoesjes voor je zakelijke toestel

Laatst bijgewerkt: 23-02-2021 09:50:31

Persbericht - Je wilt snel kunnen schakelen met medewerkers, zakenpartners en klanten. Een goede mobiele telefoon is hierdoor onmisbaar voor ondernemers! Daar...

Je wilt snel kunnen schakelen met medewerkers, zakenpartners en klanten. Een goede mobiele telefoon is hierdoor onmisbaar voor ondernemers! Daar komt bij dat mobiele telefoons steeds breder ingezet worden. Denk bijvoorbeeld aan een makelaar, die z’n telefoon gebruikt voor opnames binnen te koop staande woningen. Of wat te denken van een interieurstylist, die middels VR- en AR-toepassingen op een smartphone direct aan mensen kan laten zien hoe een bepaalde bank in de ruimte staat!

Een voorbeeld van een kwalitatief goede telefoon voor ondernemers is de Samsung Galaxy S21, welke begin dit jaar op de markt kwam. Kies je voor dit toestel? Combineer deze in dat geval met bijpassende designer telefoonhoesjes. Je wilt er niet teveel geld aan uitgeven en tegelijkertijd een hoesje kopen die voldoet aan de behoeftes die je hebt. In dit artikel lees je er meer over.

Een hoesje moet bescherming bieden aan je telefoon

Belangrijkste doel van het gebruik van een Samsung S21 Ultra hoesje of een hoesje voor het basismodel van de nieuwste Galaxy S telefoon, is het beschermen hiervan. In alle haast is het soms niet te voorkomen dat je telefoon uit je handen glipt. Hetzelfde geldt voor krasjes die op de achterzijde of het scherm van je telefoon ontstaan, wanneer je deze in een aktetas of handtas meeneemt naar een klantbezoek of een bezoek aan een partner.

Bij de aanschaf van een telefoonhoesje kun je kiezen tussen een model die geopend wordt als een boek en volledig om het toestel slaat en een model die enkel de achterzijde van het toestel bedekt. Het voordeel van dat laatste model is het feit, dat je voortdurend op je scherm kunt kijken. Zo die je direct dat er een mailtje of berichtje binnenkomt! Nadeel is vanzelfsprekend dat je scherm zelf minder goed beschermd wordt.

Combinatie van een hoesje en een screenprotector

Je lost dit op door het hoesje voor je telefoon te combineren met een screenprotector. Let op, ook met een screenprotector is het onverstandig om je telefoon te laten vallen. De kans op krassen is echter veel kleiner, wanneer je een screenprotector over het scherm van je toestel plakt. Kies bij voorkeur voor een wat dikker model screenprotector! Het is bijna niet te voorkomen dat er kleine zanddeeltjes in je tas komen. Je wilt je telefoon daarbij niet voortdurend in je broekzak of een zak van je colbert dragen. Dit ziet er vaak minder stijlvol uit!

Tip: kies voor een hoesje die aan de voorzijde opstaande randen heeft. Als je het toestel op je bureau legt, dan raakt het scherm dankzij de opstaande randen het bureaublad niet. Het verkleint de kans op schade aanzienlijk.

Hoesje die ruimte biedt voor pasjes

Het is prettig wanneer je niet altijd een portemonnee bij je hoeft te dragen. Denk aan een kort bezoek aan de kantine met een medewerker, of het drinken van een kopje koffie met je zakenpartner. In zo’n geval wil je snel de beschikking hebben over je betaalpas. Veel hoesjes beschikken over een aantal vakjes, die je kunt vullen met je passen. Ook handig voor je tankpas!