Persbericht - Amsterdam 8 juni - Growth hacking agency Sprints & Sneakers organiseert op 20 juli de eerste editie van het Sprints & Sneakers festival voor marketeers bij Club Atelier in Amsterdam. Onder andere Ron Simpson (Avocado show) en Edith Bosch (voormalig Olympisch judoka) presenteren interactieve sessies waarin groei en impact maken centraal staan. Goldband (popgroep) en Martijn Koning (cabaretier) sluiten de dag af. Het belooft één groot leerzaam feest te worden.
“Conferenties leuker maken”
Conferenties zijn niet altijd even inspirerend en de meeste festivals niet leerzaam. Tijd om hier verandering in te brengen vinden ze bij Sprints & Sneakers. Het bedrijf viert daarnaast hun 5-jarig jubileum dit jaar. Reden genoeg voor een feestje “Want waarom zou je beide werelden niet combineren en er één groot feest van maken?” aldus oprichter Bart Snijders.
Inspirerende sessies
Het programma is opgeknipt in verschillende delen, waarin het eerste deel zich focust op het uitwisselen van kennis en het publiek inspireren met toonaangevende sprekers zoals Ron Simpson, onder andere bekend van de Avocado show, Jorn Agterberg, voormalig marketing manager bij Qmusic en Edith Bosch, voormalig Olympisch judoka.
Festival
Aansluitend voorziet Martijn Koning het publiek van een roast van de marketeer en als klap op de vuurpijl mogen de voetjes van de vloer als de Haagse Nederpopgroep Goldband komt optreden, dit jaar nog benoemd tot beste groep van Nederland door Radio 3FM.
Dit alles vindt plaats bij Club Atelier in Amsterdam west, wat met haar zogenoemde positief rebelse karakter naadloos aansluit bij de sfeer die Sprints and Sneakers met het evenement wil neerzetten. De gasten van het evenement kunnen de verschillende sessies bijwonen verdeeld over meerdere zalen en genieten van een hapje en drankje.
Publiek
Het hoofddoel van het festival is om marketeers in Nederland samen te brengen en hen voorzien in de laatste trends rondom groei en impact. Het programma is dan ook volledig gericht op inspiratie en plezier maken. Er zijn maar beperkt tickets beschikbaar dus niet alle marketeers van Nederland zullen dit festijn kunnen bijwonen.
Over Sprints & Sneakers
Sprints & Sneakers is een growth hacking agency dat organisaties helpt met meer resultaat en impact. Dit doen ze door data, creativiteit en technologie in een sprint methodiek te combineren. Groei betekent in het geval van Sprints & Sneakers ook meer impact op de 17 duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties. 35 specialisten werken vanuit Amsterdam, Antwerpen of een andere plek met wifi voor merken zoals KPMG, Q-Music en Siebel Juweliers.
Ga voor tickets naar www.sprintsandsneakers.com/festival