Persbericht - On demand freelance platform Jellow lanceert ‘Jellow GO’, een nieuw instapmodel voor onder andere startups of scale-ups. Jellow GO is...
On demand freelance platform Jellow lanceert ‘Jellow GO’, een nieuw instapmodel voor onder andere startups of scale-ups. Jellow GO is een no cure no pay-model waardoor kleinere organisaties makkelijker gebruik kunnen maken van het enorme freelancenetwerk van Jellow, maar geen abonnementskosten hoeven te betalen.
Jellow werkt normaliter vanuit een abonnementsmodel, hiermee krijgen opdrachtgevers direct onbeperkt toegang tot een netwerk van inmiddels 50.000 freelance-specialisten. Zij hebben hierdoor de mogelijkheid om direct contact te zoeken met de schaarse profielen op de arbeidsmarkt, zoals developers, online marketeers en recruiters. Het abonnementsmodel is zeer geschikt voor bedrijven die vaker een freelancer inhuren, maar minder voor kleinere bedrijven – zoals startups en scale-ups die een enkele keer een freelancer nodig hebben. Speciaal voor deze doelgroep biedt het platform nu een nieuw instapmodel: ‘Jellow GO’.
Lars Evers, Co-founder Jellow: “De wereld gaat weer open en er is momenteel een enorme behoefte aan talent om weer snel op te kunnen schalen. Dit talent is op de huidige arbeidsmarkt extreem moeilijk te vinden. De vraag naar freelancers is daardoor groter dan ooit. Met ons nieuwe instapmodel willen we ons netwerk van goede freelancers ook voor kleinere bedrijven toegankelijk maken. Ook zij hebben veel behoefte aan goede mensen, maar hebben vaak geen toegang tot netwerken en systemen. Met ‘Jellow Go’ kunnen zij op basis van ‘no cure no pay’ gebruik maken van ons enorme freelancenetwerk, en hoeven zij niet direct een abonnement af te sluiten. Wij acteren hiermee op de vraag die we de laatste maanden van veel startups en scale-ups kregen. Met Jellow Go krijgen zij geen onbeperkt toegang tot het netwerk, maar wij maken op basis van hun opdrachtomschrijving een shortlist van geschikte freelancers. Zij selecteren daarna de beste freelancer voor hun opdracht en huren deze via het platform in. Op deze manier helpen we hen aan het benodigde talent en dus met verder schalen van hun business.”
Het introductiepakket ‘Jellow GO’ is ook geschikt voor andere organisaties die eenmalig iemand zoeken, of het platform eerst willen uitproberen. Voor deze service vraagt Jellow enkel € 5 per uur aan platformkosten en zorgt naast het vinden van de juiste freelancer er ook voor dat de alle administratie uit handen genomen wordt. “We weten nog niet voor hoelang we ‘Jellow Go’ op deze manier aan gaan bieden, maar vooralsnog slaat het aan” vervolgt Evers. “Sinds de introductie vorige maand loopt het storm en hebben we al veel snelgroeiende bedrijven en freelancers aan elkaar kunnen introduceren. En daar gaat het uiteindelijk om.”
Jellow
Jellow is het meest gebruiksvriendelijke on demand freelance platform van Nederland en België, met een freelance pool van inmiddels 50.000 specialisten in de vakgebieden marketing, sales, communicatie, design, development, IT, HR, finance en management. Bij Jellow kunnen opdrachtgevers direct contact maken met de beste en beschikbare freelancers die zij nodig hebben. Dit bespaart tijd en hoge intermediaire kosten, met behoud van kwaliteit en service. Jellow werkt o.a. voor T-Mobile, Rijksuniversiteit Groningen, Mediahuis en Nationale Nederlanden.
Meer informatie: www.jellow.nl