Itility benoemt Michel Harren tot Managing Director Duitsland om dichter bij de klant te zitten en groei te versnellen

Laatst bijgewerkt: 11-07-2023 10:02:54

Persbericht - Itility's digitale consultants zijn experts in data, cloud, software en IT-infrastructuur.

Itility

Michel is een inspirerende ervaren change manager en heeft binnen grote bedrijven nationale en internationale transformatieprogramma’s geleid. Michel voegt zich bij Itility na meer dan 5 jaar bij CGI te hebben gewerkt, waar hij verschillende organisatorische transformaties heeft geleid in Europese bedrijfseenheden, onder andere in Duitsland. Daarvoor was hij directeur bij KPN, waar hij werkte aan operatie-transformaties in B2B IT-diensten.

“Bij Itility draait het om het leveren van tastbare resultaten aan onze klanten”, aldus Peter Schepers, CEO van Itility. “We zijn blij dat Michel zich bij het team voegt. Zijn bewezen effectiviteit in het leiden van transformaties zal onze Duitse Manufacturing klanten in staat stellen hun Industry 4.0-doelen te bereiken.”

Michel Harren: “De ‘Best in Class’ consultancy aanpak van Itility is wat ons uniek maakt: we leveren resultaten, gebaseerd op onze technische en consultancyvaardigheden. Bedrijven hebben vandaag de dag behoefte aan partners die gericht zijn op het toevoegen van waarde, en zowel het bedrijfsleven als de technologie begrijpen. Ik ben trots deel uit te maken van dit zeer gewaardeerde team. Ik kijk er naar uit om mijn ervaring in te zetten om onze klanten te helpen veilige digitale bedrijven te worden en Itility’s loyale klantenbestand op de Duitse markt uit te breiden.”

Over Itility
Wij geloven in het combineren van technologie en data om onze klanten een stap verder te brengen. Itility’s digitale consultants zijn experts in data, cloud, software en IT-infrastructuur. Als ‘digital twin’ van onze klanten, werken we zij-aan-zij om bedrijfsdoelen te behalen én te overtreffen, en technische grenzen te verleggen. www.de-itility.com